Bombario - 100 miles under the sea

Mooi nummer.. lekker gemixt. Klinkt mooi open en toch warm genoeg :) Die toeters die er in 3:25 in komen hoeven van mij dan weer niet, qua geluid. Verder prima nummer!
 
Lekker! Ik begrijp je zoon helemaal. Erg profi klinkt het! Pads fijn, bass fijn, beats fijn. Dus geen azijn ;-)
 
Dank voor alle reacties en helaas is niet alles voor Brassie. Dit motiveert absoluut om zo door te gaan.

Leuk ook de reacties op de mix. Daar heb ik me het afgelopen jaar meer in verdiept en dat werpt wel zijn vruchten af. Ook door het gebruik van MMultiAnalyzer. Die zet ik op elk kanaal en dan kan ik perfect zien wat elke partij in het frequentiespectrum doet en ze interacten. Echt handig :okdan:
 
Mooi nummer. Ook mix vindt ik wel o.k. hoor. Alleen die kick had van mij iets softer gemogen, dan past hij beter bij de rest van het chill nummer, maar dat kan ook een kwestie van smaak zijn.
 
Heerlijk nummer, doet me aan de zomer denken en je krijgt er zin van om te dansen :beard: :D
 
Gave plaat! Stereo beeld is heerlijk. Ik had voor een andere kick gekozen of in ieder geval de hogere tonen van de kick iets getemd, maar dat is mogelijk smaak. Top inzending!
 
@Xclusive1983,

Dank voor je reactie. De mix kan sowieso beter en er zitten wel meer schoonheidsfoutjes in. Ik werk met FL Studio en voor mixen ben ik daar niet kapot van. Daarom dat ik nu kijk naar Studio One. Dat voelt een stuk robuuster. De workflow van FL is alleen geweldig en daar ben ik compleet mee vergroeid. Ik ben er dus nog niet helemaal uit, maar Studio One lijkt me ook een geweldige DAW.
 
Ken het probleem, na jaren cubase overgestapt naar ableton. Waar ik nu ableton gebruik voor arrangeren en jammen maar toch elke keer terug grijp op cubase om te mixen. Kan perfect in ableton, maar de lay out en routing van cubase vind ik gewoon makkelijker en overzichtelijker.
 
Heerlijk frisse sound! Mooie marimba inderdaad. Die lead ben ik ook niet zo kapot van, verder lekker.
 
Leuke track wel. Met name de percussie vind ik sterk gedaan. Ik mis een beetje een pompende bass en wat "snap" in de marimba. Die brass ben ik persoonlijk geen fan van. Al met al wel een prettig niets aan de hand sfeertje.
 
Lekkere loungy track. De kick vind ik niet lekker mixen met het geheel en daardoor wat storend, maar de opbouw is verder goed! De lead brass rond 3:25 vind ik ook wat minder. Verder fijne track!
 
Goede feedback, super :okdan: Daar kan ik zeker wat mee. Als ik het nummer over een maand of twee weer kan aanhoren neem ik het allemaal mee. En die brass blijft er lekker in, want ik vind hem wel mooi :dubbel:

P.S. Ik doe te weinig met referentietracks en wil die vaker gaan inzetten. Dan vallen dingen zoals de kick me ook eerder op, ik merk dat het basisgeluid vaak onnodig hard is.
 
Back
Top