Monotron - Werk 2 mixdown(2) by Bathmutz & Monotron_nl

MonoTron

Initiating Sequence..
Lid sinds
13 januari 2004
Berichten
6.105
Locatie
de paddestoel op m'n teen
Op de valreep nog een trackje die forumlid Bathmutz en ik een paar geleden in zijn oude studio hebben gemaakt en live opgenomen.

Veel luisterplezier uit Zeeland

 
Last edited by a moderator:
Mooi gedaan! Heb er met plezier naar geluisterd!
 
Tof! lekkere sfeer. Beetje AIR meets de soundtrack van Amelie. Sampletje in het begin hield mn aandacht al vast om de rest te beluisteren.
 
Thanks voor alle leuke reactie all!

Je wilt ons echt niet horen zingen hoor haha, luister maar naar de laatse paar secondes dan hoor je ons stemgeluid nog een beetje. :D
Wellicht had zang er goed bij gepast...

Het krakende geluid is trouwens de vloer van oude studio van dhr. Bathmutz. Of zijn bed ook kraakte durf ik niet te zeggen ;)
 
fijn om naar te luisteren, mede door de live sfeer (kraakjes, stemmen, net niet in de maat enzo.) triolen in een vierkwartsmaat doen het meestal wel, dat maakt deel 2 zo lekker. deel 3 vind ik het mooist, hou erg van akoestische gitaar. de vraag naar vocalen komt wrsch omdat de themaatjes net iets te lang zijn.
 
Originele track, en live, altijd goed. Mix was wel wat dof... maar leuk om naar te luisteren!
 
Stukje met de gitaar vond ik leuk, voor de rest vind ik het niet zo boeiend.
 
Klinkt helaas wat doffig, inderdaad AIR (was al terecht aangehaald) en zou heel goed binnen een live concert passen ter grootte van Paradiso.
Niet echt de hit van het album maar een vuller (wel goed genoeg om net op het album te kunnen zeg maar)

Maar aangezien ik hier Air in de platenkast heb staan :W
 
Ik weet 't niet zo goed met deze track.
Het geeft me een beetje het gevoel dat ik naar 2 nummers heb zitten luisteren waarbij ik het rustige deel met wat meer nadruk op de gitaar wat aangenamer vond.
 
Heerlijk rustgevend dat gitaartokkel stukje. Ik hoorde een geluidje dat ik herkende uit een natuurdocumentaire die ik ooit heb gezien. Volgens mij heb je het geluid van uitkomende alligator jongen gebruikt. Zo niet dan eet ik mijn hoed op.

Ik vind hem mooi.
 
ow wat een goeie effects! Heerlijke reverb op de percussie! dit is een....
*VOTE*
Saai, rustig, elementair maar zo compleet! Goed gedaan! Coole gitaar!
 
Back
Top