man-T - Doctor's orders rev

ano150122

Gedeactiveerd account
Lid sinds
1 januari 2004
Berichten
2.363
Afgelopen 2 contests getwijfeld tussen deze en de uiteindelijk geuploade tracks.
Nu dan toch maar besloten deze te pimpen en in te sturen. Ik hoop dat het jullie moge welgevallen.
Veel luisterplezier en succes allemaal !

 
Last edited by a moderator:
Fijne retro intro, oldskool. De snare mag wel wat meer in je face. Met de clap klinkt het beter. Mooi ook die geluidjes op de achtergrond. Er gebeurt veel. Als de beat er in de break bij komt stuitert hij ook goed doen. Ik vind de overgang op 4.34 wel wat abrupt maar ik hoor veel moois en het sfeertje is aangenaam :okdan:
 
Lekker sfeertje.. mix maakt het wel wat drukkend om naar te luisteren.. misschien proberen het iets meer 'open' te krijgen, maar lekker nummer verder :)
 
Leuk nummer, er zit weliswaar een heel digitaal randje aan, maar dat hoor je alleen als je slechte speakers hebt, heb het op goeie en slechte speakers geluisterd...
 
Deze kan ik me herinneren vanuit het Tracks forum. Ik heb het niet nagekeken,dus het kan zijn dat mijn post lijkt op die ik eerder gedaan heb :).

Intro met die retro pads deed me instant denken aan 808 State. Direct kippenvel, vanaf moment 0. Verderop wordt ie behoorlijk eigentijds. Het valt me op dat je drumtrack zo lekker compact en toch helder klinkt. Prima mix dus.

Jammer dat niet de hele track in dezelfde stijl verder gaat als de eerste zeg twee minuten. De rest is ook prima, maar het contrast is naar mijn smaak net iets te groot om lekker in mee te gaan. Deel twee verdient het eigenlijk om een eigen track te worden (ik hoor nu dat je weer terug gaat naar het eerdere thema, fijn :)). Fijne track uiteindelijk die mooie herinneringen oproept.
 
Wat Slave (otW) hierboven al schreef :)
Nette groove, gruizige pads (helaas net even te veel en te up front imo) en ik kreeg net als Dr. c L ook een 808 State gevoel (en dat is een compliment)
 
ik hoor dat het knap gedaan is, en op sommige momenten pakt de track me, maar te vaak blijft de track voor mij op een afstand. een tweede keer luisteren, wellicht.
het einde vind ik erg mooi, dat wel...
en ja, een 2e keer luisteren komt de track sterker binnen (hij staat nu ook harder), gebeurt idd veel, i like. en ervaar ik de swing. ja, toch lekker nummer.
 
Thanks voor alle mooie commentaren :) Ik doe mijn best al jullie tracks ook te beluisteren !!
 
Dat begin doet me zo hard denken aan een nummer van in de vroege jaren 90, ik kan helaas niet op de naam komen.
Prima nummer waar ik van genoten heb!:okdan:
 
Wavestation?? hehe. Vanaf 3:22 is het echt mijn ding, die fm bass op 3:38 ook erg lekker. Ik zou vanaf 3:22 de track de track laten zijn, het stuk daarvoor kan ik niks mee.
 
Wavestation?? hehe. Vanaf 3:22 is het echt mijn ding, die fm bass op 3:38 ook erg lekker. Ik zou vanaf 3:22 de track de track laten zijn, het stuk daarvoor kan ik niks mee.

Thanks, en nee, geen wavestation ;)
 
pads vind ik storend luid, maar er gebeuren mooie dingen.
 
wow.. lekker.. enige dingetje wat ik een gewaagd vond was het scherpe metaal-achtige geluid begin derde minuut en aan het eind.. maar afgezien van dat een mooie, sfeervolle track :)
 
Back
Top