chris-w - Glasslike

chris-w

808 fetishist!
Lid sinds
17 januari 2004
Berichten
364
Locatie
The Unknown Aquazone
Zoals de titel misschien wel doet vermoeden is dit geinspireerd op en ontstaan na een weekend van de Philip Glassen en Steve Reichs op deze planeet.

 
Last edited by a moderator:
Beetje "Thomas Crown Affair" piano sfeer. Zalig. Die drum hits met lange reverb werken voor mij ook. Heel knap. Groovy bass. Stereo panning van die honky-tonk-achtige. Krijg er f*cking kippevel van.
 
Ik moest er ff in komen, maar dit loont wel de moeite van het luisteren. Mooie opbouw, en fijne synth sounds :) Het blijft ook boeien tot het ende.. mooi werk man!
 
Ik heb 3 keer +1 getiept, was te kort volgens de forum bot en eigenlijk ook te bot, maar ik vind dit wel geslaagd...
 
Mooi!! Ben eigenlijk meer van de geijkte songstructuren, de multiple thema's enzo.. maar dit bouwt zeer prettig op, mooie synthjes ook :)
 
Mooi en interessant nummer, maar de bas zit - hier op mijn luidsprekers en naar mijn smaak - veel te ver in de achtergrond, terwijl die juist een leuke groove heeft.
 
ik hou hier wel van. dit soort muziek wordt steeds lekkerder om naar te luisteren naarmate het langer duurt. dit zou dus langer moeten duren, maar is dan wrsch ongeschikt voor deze contest.
 
Zit ritmisch erg sterk in elkaar. Ik mis echter een beetje het gevoel bij deze track. Ik denk dat je er meer uit had kunnen halen met de basis die er nu staat. Iets meer ontwikkeling in de diepte (of hoe zeg je dat :D). neemt niet weg dat wat ik hoor wel heel erg goed is. Het inspireert om er zelf mee aan de slag te gaan. Sterker nog, ik download hem nu en luister morgen wel verder naar de andere inzendingen. Ga eerst lekker met jouw inzending aan de slag ;).
 
Lekkere track, sfeervol. Tegelijk, maar dat is mijn manco denk ik, mis ik dat het ergens naar toe gaat.... Maar laat ik niet zeuren, ik luister er met plezier naar!
 
Toen ik Philip Glass las dacht ik oh oh want ik heb 't niet zo op van die minimale repeterende muziek normaal gesproken.
Maar je hebt er verder zoveel in gestopt aan allerlei sounds dat het toch een mooie onderhoudende track is.
Goed gedaan!
 
Ik vind de bas iets te dof en de snare te hard, is hierboven nog al aangegeven door anderen en ben het daar wel mee eens.
Nice track verder die idd wel bij een 80ties movie zou passen.
 
Geen idee wat ik hier mee moet, introductie opkomst van een revolutionaire tech CEO met bijbehorende cheesy show waar hij zijn visie op de nog komende jaren 90 laat zien doormiddel van zijn nieuwe broekzak pieper?
 
De snare kon beter denk ik, voor de rest zeker wel leuk gedaan!
 
Back
Top