dreamer - Leaving Town (vox)

Leuke track en de zang vind ik tof - die mag zeker wel wat meer naar voren. Doet me beetje denken aan die vroege 80's depressieve Britten muziek (maar op een goede manier).

Rond 3:00 loopt het uit de rails en is de puf er ook meteen wel uit.
 
Tof ritme en mooie klanken, de zang vind ik ook goed maar die mag iets meer op de voorgrond. Die jaren 80 vibe erin is nice maar ik vraag me af hoe het zou klinken iets sneller.
Btw luister je soms naar Laurent Garnier? Die is er precies ingeslopen :)

 
hah Rezix, nee ik luister niet naar Laurent Garnier hoewel deze track me wel vaag bekend voor komt.
Het is zeker geen inspiratie geweest in ieder geval. ;)
 
Ik snap Rezix wel maar los van dat feit wil ik de track van DRMR wel een...
*VOTE* geven...
 
36 jaar geleden toen ik 18 was, had ik dit als depressieve cold-waver fantastisch gevonden. Voor even nu ook nog. ;-)
Hier nog zo een! 8~

Fijn, dat ingehouden nerveuze sfeertje. Doet me ergens aan denken maar weet niet wat en dat is prima.
(Wellicht Clock DVA of iets dergelijks? Al zo'n 36 jaar niet meer gedraaid dus dat zou kunnen :D)
 
Doet mij een beetje aan underworld denken, bassline is wel wat repetief. Nette track.
 
Leuk al die verschillende associaties die mensen met m'n nummer hebben.

Terwijl het eerst als een jam is begonnen, toen een revisie van gemaakt met de vocals er redelijk snel bij bedacht en in een paar takes opgenomen. Eigenlijk allemaal zonder specificieke inspiratie of idee er bij.

Thnx :)
 
Lekker depri. In de 'juiste' stemming ;), is dit precies wat ik zou luisteren.
Doet mij de hele tijd aan jaren tachtig denken, vooral aan The Cure. En dat bedoel ik dus absoluut positief!
 
Matig, een onvoldoende
beetje slome duffe sounds en zang is matig
 
Alles wat beter/anders kan is al gezegd.. Toch thumbs up en een vote voor deze track!! Getuigd van veel creativiteit!! :okdan:
 
Back
Top