PaulStroomer - Chained to the rhythm ringtone

PaulStroomer

Ingeburgerd
Lid sinds
19 juni 2007
Berichten
61
Ben toetsenist bij de band Skytrain.
Hier hoor je een van mijn ringtones...

 
Last edited by a moderator:
Tja tis meer een backing track van iets wat nog afgemaakt moet worden denk ik.
 
1 minuut en drie seconden, dat moet de kortste track ooit zijn in de geschiedenis van deze contest.
Die prijs wint ie in ieder geval wel.
Misschien is een ringtone wedstrijd ook wel eens een idee natuurlijk, het blijft een format en specialiteit op zich.
 
Lijkt wel een daftpunk remix. Vet qua compositie, maar de mix keuzes vind ik soms wat apart. En wat kort...
 
Dank jullie voor de respons. Dit soort ringtones maak ik eigenlijk alleen voor mezelf. Gewoon om iets anders te horen als iemand mij belt.
Zal volgend jaar een heel nummer inzenden, dan geen cover maar iets van mijzelf.
Groet Paul
 
knap dat je dit (na) gemaakt hebt... ik mis de muziek in de muziek. Ik ben wel overtuigd van je kwaliteiten als toetsenist, nu de creativiteit nog!
 
is gewoon niet af, kan ik ook minpunten geven?
 
Eindelijk jouw inzending van de Alesis Fusion kunnen beluisteren. Het klinkt goed maar als track is het natuurlijk gewoon jammer dat het:
1) tekort is.
2) qua compositie wel heel erg lijkt op een iedje van Katy Perry.. (ben ik de enige wie dit opvalt?? :D)
Ik legde eerst de link niet qua titel maar het heet dus hetzelfde.. en zoals je in de omschrijving al vermelde een ringtone.

In ieder geval goed uitgewerkt.. maar ik zou bij de volgende inzending wel een eigen compositie willen horen en dan uitgewerkt met de Fusion.. dan moet het goedkomen. :)
 
Back
Top