Child of arT - Enemy of the State

Ik begin spontaan te tellen en probeer een maatsoort te achterhalen en vervolgens lukt me dat niet. Mooie sounds en sfeer wel!
 
Tja wat een eigenaardig iets. Je verwacht dat er ergens een beat in gaat kicken, en dat gebeurt niet. Alsnog lekker sfeertje hoor.
 
Dat kerst achtige betreur ik een beetje, (ik hekel kerst want dan word ik 'n jaar ouder) en verder is 't zeker iets dat een kick verdient vind ik. Mo-oi
 
Eerst even het volume een stukje terug geschroefd :).

Lichtelijk aan de korte kant inderdaad, maar wel een prettig sfeertje. Die jengel in de pads wordt me in het laatste deel iets teveel, maar werkt uitstekend in het eerdere deel. Misschien de frequentie ervan iets terugschroeven zodat ie wat langzamer wordt? De gekozen geluiden zijn ook best mooi eigenlijk. Prima combinaties.
 
Wel lekker sfeertje, maar wacht een beetje op wat er komen gaat... en dan niet komt.... Beat,
 
Ja voor mij ook, het blijft een beetje afwachten want het klikt als een opbouw naar een knaller maar dan is ie voorbij?
Heb je echt alles ingeleverd of ligt er nog een stuk van je track thuis?
Ik vind het daardoor een beetje een gemiste kans.
 
Veel te kort voor zo'n veelbelovende start ! Voor mij heb je hier een super intro, maar waar blijft het lichaam?

Eigenlijk zit het lichaam van de track erin. Eerst het intro met de TB-03, dan het 'lichaam' met de melodie en dan het outro met weer de TB-03 bassline.

Prachtige start idd en mooie melodieën.
Jammer dat deze track niet wat langer is.

Ja, hij kan wel wat langer inderdaad.

Ik begin spontaan te tellen en probeer een maatsoort te achterhalen en vervolgens lukt me dat niet. Mooie sounds en sfeer wel!

Het is een 3/4 maat.

Tja wat een eigenaardig iets. Je verwacht dat er ergens een beat in gaat kicken, en dat gebeurt niet. Alsnog lekker sfeertje hoor.

Nee, deze track heeft geen drums. Bewust gedaan...

Pachelbel maar dan anders, leuk ;)

Thanks!

Begint goed, doet een beetje kersterig aan, maar het blijft een beetje bij een intro. Hoeft voor mij zeker niet altijd een beat in maar mis toch wel beetje spanningsopbouw.

Misschien komt dat omdat de track kort is.

Mooi begin, ik mis alleen de enemy...

De enemy ben ik! :stupid

Eerst 3/4, daarna 4/4

Zie boven, de hele tijd een 3/4 maat. In het stuk wat op een 4/4 maat lijkt heb ik het volgende gedaan. 4 tonen in de maat. De eerste op de eerste tel. De tweede net voor de tweede tel. De derde op twee en een halve tel en de vierde net na de derde tel.

mooie open muziek en lekker melodieus. sluit mij verder aan bij alle commentaren, m.n. het gemis aan een "knaller" ergens.

Thanks, ondanks het gemis van een knaller.

kickt er in, gelijk! en dan heel sferisch, heel mooi. ik mis geen knaller, vreemd genoeg, begrijp wel waarom je het zo doet (op mijn eigen wijze denk ik..), werkt wel. het laat het open, en dat mag, dat kan, dat werkt.

Top!

Dat kerst achtige betreur ik een beetje, (ik hekel kerst want dan word ik 'n jaar ouder) en verder is 't zeker iets dat een kick verdient vind ik. Mo-oi

Helaas, geen drums.

Eerst even het volume een stukje terug geschroefd :).

Lichtelijk aan de korte kant inderdaad, maar wel een prettig sfeertje. Die jengel in de pads wordt me in het laatste deel iets teveel, maar werkt uitstekend in het eerdere deel. Misschien de frequentie ervan iets terugschroeven zodat ie wat langzamer wordt? De gekozen geluiden zijn ook best mooi eigenlijk. Prima combinaties.

Thanks voor de feedback. En ja, er zit een limiter op.

haha ik ook ja

verder een mooie sound

en mee eens dat een beatje/percussie niet zouden misstaan. hoeft niet iets heftigs te zijn, maar ter ondersteuning na t nummer al even bezig is

Wederom, deze track heeft bewust geen drums.

Wel lekker sfeertje, maar wacht een beetje op wat er komen gaat... en dan niet komt.... Beat,

Helaas.

Ja voor mij ook, het blijft een beetje afwachten want het klikt als een opbouw naar een knaller maar dan is ie voorbij?
Heb je echt alles ingeleverd of ligt er nog een stuk van je track thuis?
Ik vind het daardoor een beetje een gemiste kans.

Ik heb niks thuis liggen, dit is de track zoals ik hem wil hebben.
 
Je hebt er met deze 3 apparaatjes best wel wat leuks uit gehaald. Ergens verwacht je wel dat er iets komt, maar dat is je bedoeling niet geweest lees ik uit de reacties, prima toch! Leuke track!
 
Begint interessant, maar het nummer verliest al wel vrij snel mijn interesse. Ik vind de sounds te cheesy.
 
Back
Top