Marc - Sea of love

Deze al meerdere keren zitten beluisteren. Mooi mooi mooi! Een van mijn favorieten!
 
Weer een piano, en weer prachtig
Deze contest zit echt vol pareltjes, en dit is er één van!
 
Best so far!! Heerlijke mix, mooie sounds, gewoon af. Leuk ook, in zesachtste. Ik had het graag gemaakt! COMPLIMENTEN!
 
Mooi! Ik kan niet anders zeggen :) Een van de betere tracks dit jaar. Past zo thuis op Café del Mar.
 
Mooie drums, mis wel wat wat extra's als de drums erin komen. Een passende lead of iets.
 
Toptrack! Mooie opbouw en juist die ingehouden lead is prachtig.
Enig opmerkinkje: in de "ride-drumloop" (die er vanaf 1.58 bij komt) zit een roffelachtige fill, die voor mij eerder tegehoud dan iets toevoegd. Maar nu ben ik echt aan het muggenziften, want: beste track tot nu toe (en ik heb de meerderhedi al beluisterd).
 
Bijzonder mooi, een verademing hier, kudos!
Enigste kritiek: de elektrische of synth-viool naar het eind toe breekt het wat, vooral qua sound bedoel ik dan (een echt instrument zou het af maken denk ik)
Desalniettemin bij de beste 3 van wat ik hoorde tot nog toe.
 
kabbelt rustig voort, niet spannend snap eigenlijk niet dat het meer stemmen heeft dan mijn track ;-)
smaken verschillen en het toont wel aan hoe veelzijdig den ollander is.
 
Ik had em aleens gedownload op de telefoon en draai dan weleens dingen in de auto via BT..
Toen ik em voor het eerst hoorde (afgelopen jaar) moest ik aan het structuur/maat indeling ding wennen.. maar ben ik em nu steeds meer gaan waarderen..
Je kan zeker nog wel wat stemmen gebruiken vind ik ;) maar bij deze iig 1 van mij :)
 
Iedereen bedankt voor het luisteren, reacties en het stemmen!
Toch nog een 6e plaats :okdan:
 
Back
Top