HAPPY ELF - FAR AWAY LONG

happy elf

Stamgast
Lid sinds
23 november 2008
Berichten
282
Locatie
Delft
De jaren 70 waren misschien wel de spannendste jaren voor synthesizers. Ze werden betaalbaar voor gewone muzikanten en al snel in allerlei muziekstijlen gebruikt. Het waren nieuwe muziekinstrumenten en daarom superspannend voor muzikanten die hun grenzen wilden verleggen. Deze track is duidelijk geinspireerd door Tangerine Dream.

 
OK ik zit op 1:20 en het nummer kan voor mij al niet meer kapot.. zit echt mooi in elkaar. Heerlijk sfeertje.
 
Beetje eigenzinnig. En dat verdient thumbs up. Maar ik krijg geen kippenvel. Jammer.
 
Begint heel sterk. Goede sounds. Drums hadden van mij niet gehoeven. Gaaf #Weereensietsanders
 
Jij weet toch ook elk jaar wel weer iets boeiends te brouwen. Wat er voor mij uitsprong in deze track was de opbouw. Een mooi verhaal met kop en staart. Sounds ben ik niet direct fan van, maar dat mag de pret niet drukken. :okdan:
 
Leuke track, ik werd lekker meegenomen en er was zat te luisteren.
Zonder de drums had ik 'm nog beter gevonden, beetje old skool inderdaad.
De opbouw naar het einde vind ik ook goed gemaakt.
 
Mooi verhaal wordt hier verteld, vind het echt een mooie track. Heb deze een paar keer geluisterd, werd wel even meegenomen, mooi!
 
Helemaal top dit, heb het zelfs meerdere keren na mekaar beluisterd.
Echt heel knap gemaakt.:okdan:
 
Mooi! Boeiend om naar te luisteren.
 
Ja, heel tof! Maar ook hier wat moeite met de off-beat snare. Vervang deze door downbeat BD met tom fills en je hebt echt een top track.
 
Back
Top