Reverb/delay effect.

SvEnErGy

Ingeburgerd
Lid sinds
1 december 2009
Berichten
90
Hoi mede synth fanaten. Normaal lees ik hier meer dan ik post maar nu dan toch:

Ik ben op zoek naar redelijke reverb voor niet al te veel geld (liefst < 100, 2e hands) vooral te gebruiken bij wat jams. Ik wil hem kunnen toepassen op synths, gitaar, en drums maar vooral synths.

Bij voorkeur zou de unit ook iets als delay aan boord hebben maar dat is minder belangrijk.

Omdat ik wil beginnen met een effecten rekje zoek ik iets in de 19" sferen die ik aan de send & resturn van mn mixer kan hangen.

Graag hoor ik wat suggesties van jullie aangezien ik zelf zeer weinig ervaring hier mee heb.

Ik heb zelf een beetje rond gekeken en had deze al gevonden:

Alessis midiverb 3/4
Lexicon mpx 500

Ik heb geen idee welke de betere van de 2 is of dat er wellicht betere alternatieven zijn.

Suggesties?:)
 
Quadraverb met de laatst os.
Mpx100 met potmeter cc altijd handig, best oké sound.
Want ik heb hem zelf ook.
Je snapt dat het dan natuurlijk goed is . Haha :kotsbakkiesmiley:
 
Ik heb een lexicon mx200 voor rond de 100 euro hier op de kop getikt een tijdje terug. Reverbs en delays en makkelijk te bedienen.
 
Bedankt voor de tips, en sorry voor de late reactie (feestdagen enzo). Uiteindelijke na een internet speurtocht op basis van de suggesties steeds weer uitgekomen bij een mpx 500 deze staat er inmiddels.

Bedankt :)
 
Nette prijs!


Mocht je nu willen uitbreiden met iets wezenlijk anders wat ook lekker klinkt onder de 200, zou ik kijken naar een Yamaha SPX-990 of een TC M-One XL (zou ik wel nemen boven een M300 of M350). Als 't lekker 80's moet zijn, Roland DEP-5!
 
Back
Top