Welke laptop voor Fruity Loops?

i5 in notebooks zijn dual core en als je multitasken wilt (veel vst's open) is dat niet echt verstandig. Je moet ook oppassen met i7's die komen in dual en quadcores. De hele notebook ontwikkeling is gericht op zuinigheid (dus langere batterijduur) en mediaconsumptie (beetje surfen en youtube kijken).


Benutten alle moderne DAW (recente versies) als Ableton, Studio One etc. al je cores? Dus is het echt het beste om een processor te nemen met 4 of 8 cores: meer cpu power = meer vst draaien...
 
Dus je had een desktop PC met externe stroomadaptor? Wat voor iets was dat dan? Small form factor zoals Zotac of NUC?


Mijn huidige laptop ploft en kraakt als de neten en opnemen is niet meer te doen. Het wordt hoog tijd voor een andere.
 
Je zag toch welk bericht er in mijn quote stond?

Dat had ik gezien maar ik haalde nergens uit de tekst dat hij een desktop heeft dus ik ging ervan uit dat je het niet goed begrepen had.
 
Ik heb achterhaald waar de brom door kwam en dientengevolge is een desktop is weer een optie.
 
Ondanks dat de brom verholpen is, wordt het tijd voor een andere pc. Aangezien je meer waar voor je geld hebt bij desktop pc's, zie ik af van een laptop. Welke desktop kunnen jullie me adviseren voor een zacht prijsje? Ik zoek dus een pc waarmee goed te werken is met FL en waarmee je kan opnemen. Indien iemand 2e hands nog wat heeft staan voor een leuke prijs is dat ook helemaal prima. Het budget ligt rond de 700 euro, maar ik zou liever maximaal 400 euro spenderen.
 
Beetje laat maar het is een desktop pc geworden die iemand voor me gebouwd heeft, Werkt allemaal prima maar heb ook een laptop nodig met de tijd om drums op te nemen.
 
Laat? Je hebt er minder dan 4 jaar over gedaan toch?
 
Back
Top