KAOSKAOS - Freundschaft

lol alle subtiliteit van een voorhamerl, maar het heeft wel wat.
 
Freundschaft door DAF-invloeden? Beetje DAF, beetje Gesaffelstein, ik vind het wel wat hebben.
 
Bijna deze gemist bij het afluisteren van de inzendingen. Geïnspireerd door "Der Mussolini", "Kebabtraume", inderdaad een mooie tribute aan DAF. +1
 
Mooi om te zien hoe divers de verschillende inzendingen zijn :). Ik denk dat ik deze specifieke track niet zo snel vrijwillig thuis zou beluisteren. Val volgens mij niet in de doelgroep.
 
Erg gewaagd en ook wel origineel. Niet echt mijn smaak maar wel heel apart
 
Ik hou wel behoorlijk van deze stijl. Mis enkel een beetje de swing in de drum van de live drummer (DAF) die hier vast ontbreekt :D
ja hoor: het mag voor mij ook wel eens dikke ballen hebben.
Misstaat niet live op bimfest of waveteef
 
Hab keine angst meine kinder.. wir sind die türken von morgen.. deutschland! deutschland deutschland alles ist vorbei.. Alle gegen alle!! (*sorry dat mijn shit toets ff vastzat.. ) maar prima te verstaan toch? :) klinkt een beetje als een compilatie van?? :D
Niet mijn stijl maar het donkere sfeertje van die zagende lead enzo past prima.. sowieso een zeer originele inzending :)
 
Stijl die ik niet ken, kan er daarom ook niet heel veel over vertellen. Vind het wel lekker rauw, er zit een sfeer in de track die je voelt, dat is toch wel heel belangrijk, dat is positief!
 
Back
Top