Setup Virus HC Mystery Island in Studio One 3

Eurynom3

Ouwe rot
Lid sinds
29 januari 2009
Berichten
2.320
Locatie
Katwijk
Pas heb ik met Black Friday Studio One 3 aangeschaft. Ook heb ik weer een Vrius C gekocht die ik aan wil sturen met Virus HC van Mystery Island. In Studio One ben ik nog niet bekend. Morgen wil ik aan de slag met Virus HC.

Zou iemand mij aub de stappen willen noemen om het juist in te stellen? Dus hoe zorg ik ervoor dat als ik Virus HC plugin gebruik, deze input verwerkt wordt op de Virus. En ik dit dus hoor in Studio One.

Sorry voor deze noob vraag. Maar wil het snel uitproberen.
 
Het is alleen een editor, de editor zorgt er niet voor dat je je geluid in je daw hoort. Je zult nog steeds je virus aan je geluidskaart inputs moeten hangen en het in je daw routen.
 
Als ik het goed herinner (was met Waldorf Pulse en editor in Cubase) maak je een midi track aan met als input de editor plug-in en output de hardware device (Virus). In je setup moet je dan nog ergens een device maken waar de outputs van de Virus gelinkt zijn aan je geluidskaart)
 
Anoniempje, klopt dat weet ik ;) Maar hoe ik dit alles opzet in Studio One weet ik nog niet. Ik wil graag hulp bij hoe je dat in Studio One moet routen.
 
Back
Top