The KORG PS-3200 Polyphonic Synthesizer Free !!!

Al n paar keer de 3100 willen kopen.. gelukkig nooit gedaan.. :) Er zal vast wel verschil zijn met het origineel.. maar doordat ik er nog niet aan verk(n)ocht ben maakt de plugin me nu veel gelukkiger en dat is ook wat waard. :)
Thanx voor de link :mega:
 
Moddervet gaaf cool - gebruik nu eigenlijk alleen die PS3300, dat was toch uiteindelijk de meest geavanceerde versie van de 3, zijn er bepaalde dingen/truukjes die alleen de PS3100/3200 kunnen?

Die gast heeft ook nog allemaal andere VSTs met Korg spul Delta en die andere string machines ook ff checken!!! (voor mac ook:koffie: )

Hier is de directe link naar zijn website zonder dat spam gedoe ;)
https://www.fullbucket.de/music/fb3300.html
 
Van de hardware weet ik alleen dat de 3200 de resonators miste.. die de 3100 wel had en ontzettend gaaf zijn... :)
De 3200 had weer patchmemory die de 3100 weer miste.., Maar dat heb je op een plug niet echt meer nodig :)
 
En hoe kun je ze nu gebruiken? Heb alle drie gedownload maar zie geen link om ze op te starten. Werken ze alleen in sequencerprogramma's en zoja, welke dan precies?
 
Zo phochos, er gaat een wereld voor jou open als je nog geen plugins gebruikt tot nu toe, ze werken inderdaad in een DAW met vst of au (mac) support. Ableton, fl studio, cubase, studio one, logic, etc etc.

Heb je niet een lite versie van een daw bij 1 van je controllers gekregen? Je plaatst de files in je vst map op je pc.
 
Idd.. wat hierboven gezegd wordt :)

Er is trouwens ook een mogelijkheid een VST host te gebruiken.. heb ooit de tweede in het filmpje hieronder gebruikt (VST host), ging prima. Die was ook freeware maar de rest ken ik niet..

edit: Zie trouwens in je onderschrift dat je Ableton starter gebruikt.. daar kun je een map toewijzen waar je de Korg VST (een .dll bestand) in hebt geïnstalleerd.

 
Zo phochos, er gaat een wereld voor jou open als je nog geen plugins gebruikt tot nu toe, ze werken inderdaad in een DAW met vst of au (mac) support. Ableton, fl studio, cubase, studio one, logic, etc etc.

Heb je niet een lite versie van een daw bij 1 van je controllers gekregen? Je plaatst de files in je vst map op je pc.

Ik heb via smackos de Arturia Laboratory mastekeyboard gehad zonder software erbij. Heb wel Kontakt 5 en Reaktor 6 lite versies, dus misschien dat ze daar in wel werken?
 
Nee niet in kontakt (sampler) of reaktor.

Je kan gebruiken wat macgyver uitlegt, wat je ook kan doen is cocos reaper gebruiken om je vst's in te laden. Dat is een gratis daw die veel gebruikt wordt.
 
Heb inmiddels een M-Audio masterklaviertje besteld met daarbij de software Ableton Live Lite en nog een pakket waar ik zo snel even niet op kom hoe die heet. Dan kan ik he wel invoegen bij Ableton.
 
Ik denk als je iets meer geduld had gehad er wel iemand was die een ableton lite serial over had. Die versie's krijg je overal voor niets bij.
 
En hoe kun je ze nu gebruiken? Heb alle drie gedownload maar zie geen link om ze op te starten. Werken ze alleen in sequencerprogramma's en zoja, welke dan precies?

Hey pooch, download dit programma SAVIHOST, je hebt windows toch
http://www.hermannseib.com/programs/savihost3x86.zip
open het en zet bij preferences ofzo je USB marterkeyboard of MIDI kanaal in en je geluidskaart output

open een van de PS3300.VST / PS3200.VST / PS3100.VST in de file menu ofzoiets

Laat maar even weten of dat werkt
 
Ik denk als je iets meer geduld had gehad er wel iemand was die een ableton lite serial over had. Die versie's krijg je overal voor niets bij.

Ik wilde toch een klein klaviertje voor bij dje computer hebben, ga meer met software werken, zeker voor de opera's die ik ga maken.
 
Za; ik ook even bekijken.:D

Die Arturia Analog Lab keyboard kan je gewoon met USB aansluiten op je PC en dan kan je daarmee die PS3300 spelen (en met de knoppjes ook wat filteren etc.) :koffie:

Vergeet ook niet die Korg Delta en Mono/Poly te downloaden

Ik heb hier nog een Ableton Lite code liggen, als iemand nog eentje nodig heeft ;)
 
Die Arturia Analog Lab keyboard kan je gewoon met USB aansluiten op je PC en dan kan je daarmee die PS3300 spelen (en met de knoppjes ook wat filteren etc.) :koffie:

Vergeet ook niet die Korg Delta en Mono/Poly te downloaden

Ik heb hier nog een Ableton Lite code liggen, als iemand nog eentje nodig heeft ;)

Weet ik, maar die heb ik gekoppeld staan aan de Roland MC303. En heb liever een klein keyboardje onder mijn toetsenbord van de computer, zodat het wat compacter te spelen is.:D
 
Back
Top