Is het mogelijk om Arturia software 2de hands te kopen?

ZwamTek

Nieuwkomer
Lid sinds
27 december 2015
Berichten
15
Hallo,

Normaal gesproken koop ik geen VST inverband dat ik van een kleine uitkering rond moet komen.
Dus in veel gevallen kraak ik zooi.
Maar helaas door een update in windows 10 die ik niet kan uninstallen werkt mijn Arturia Minimoog V installatie niet meer.

Dus ik ben tot conclussie gekopen dat ik in dit geval de zooi moet kopen.
Maargoed, 74 eu op black friday is een goede deal.
Maar ik kan niet in 4 dagen 74 euro ophoesten, dat moet ik eerst sparen.

Dus mijn vraag is alsvolgt:

waar kan ik het beste kijken voor een Minimoog V by Arturia 2de handse verkoop.
Digitaal is prima, maar het moet legit zijn en veilig.
Ik heb op marktplaats gekeken, maar helaas kan ik daar alleen de complete collectie krijgen, en ik wil specifiek enkel de minimoog.

Weet iemand een goede website?
Ik wil nog ebay gaan proberen, maar met digitale licensing kunnen daar wel is problemen mee komen.

Misschien heeft iemand een license die hij niet meer hoeft?
Of misschien weet iemand een gratis variant die het net zo goed emuleert?


Ik heb zelf last van Autisme en ADHD, dus ik ben echt helemaal bek af door gezeur met dit hele licensing probleem. (er is ook een brandalarm af gegaan in het pant, dus als ik wat raar type, sorry)
Ik wil hem heel graag kopen, maar met mijn budget is dat amper te doen.
De black friday deal is PERFECT, maar dan moet ik het geld wel hebben.
en dat heb ik niet 123 in 4 dagen.
Dus 2de hands is een goede optie, misschien een tikkeltje duurder (of juist niet)
Maar beter dan de zooi nieuw kopen ivm met mijn budget.

Hulp is ERG gewaardeerd!

Alvast bedankt! :) :halleluja
 
Ik heb nog een Minimoog V met code.. en daarnaast nog de V-collection..
Net even getest (geinstalleerd maar op windows 7) en het werkt nog :) Je mag die code van mij wel hebben.. heb je de install file zelf nog?
PB verzonden zojuist.. :)
 
Was aan het zoeken voor de free versie van 2012 maar je hebt er een.

Free versie mist alleen de effects en mod matrix verder hetzelfde. Ik heb alleen de osx installatie, de Windows installatie kan ik niet meer vinden. Misschien dat iemand anders hem nog heeft en kan sturen?
 
Was aan het zoeken voor de free versie van 2012 maar je hebt er een.

Free versie mist alleen de effects en mod matrix verder hetzelfde. Ik heb alleen de osx installatie, de Windows installatie kan ik niet meer vinden. Misschien dat iemand anders hem nog heeft en kan sturen?

Die moet ik nog ergens hebben liggen. Wil wel gaan kijken indien nodig.
Ik weet alleen niet of die gratis licentiecode algemeen of persoonlijk was.
 
Ik had vanmorgen een PBtje van de TS dat het gelukt was.. maar mooi om te zien dat er zoveel mensen bereid zijn om te helpen. :) :mega:
 
Back
Top