Welke interface/mixer met véél inputs?

J1206

Ingeburgerd
Lid sinds
21 september 2017
Berichten
49
Hallo allen,

Ik ben op zoek naar een oplossing voor de separate outputs van drummachines.

Dus eigenlijk een zo goedkoop mogelijke interface met zoveel inputs zodat ik in Ableton de sounds los van elkaar kan bewerken. Bovendien wil ik er ook nog synths aan toe voegen.

Wat is hier een goede maar toch ook goedkope manier voor?
Mixer? Interface? Mijn huidige mixer laat het niet toe om de inputs separaat in Ableton te gebruiken.
 
Om een paar op te noemen:

- Tascam US-16x08
- Behringer FCA1616
- Focusrite Scarlett 18i8 2nd Gen
- M-Audio M-Track Eight

Ik ben overigens geen fan van Behringer.
 
Die Tascam heeft XLR inputs, ik heb dit nog nooit gebruikt. Moet je daar gewoon verloopjes voor gebruiken?
 
Om een paar op te noemen:

- Tascam US-16x08

Ik ben overigens geen fan van Behringer.

een aanrader - ik heb er 1 te koop (tascam u16-08 dus - geen behringer), als nieuw en compleet in doos ;)

tascam heeft inderdaad 8 x jack input en 8 x xlr (16 in totaal dus) - verloopjes kan,maar waaron geen kabels van jack naar xlr?!
(kan ik evt meeleveren, nieuwe kabels, cordial, anderhalve meter)
 
Die Tascam heeft XLR inputs, ik heb dit nog nooit gebruikt. Moet je daar gewoon verloopjes voor gebruiken?


Dat zou geen probleem moeten zijn, zoals Leo reeds aangeeft. Kabels heb je in alle soorten en maten, tenzij jouw voorkeur naar een bepaald soort kabel gaat. Wat je misschien ook kan proberen is zo'n apparaat in bruikleen proberen via je lokale muziekboer.

Ik zie zojuist dat die Tascam over een ingebouwde compressors en EQ beschikt. Klopt dat, Leo?

Zie foto:

us-16x08_w_app_mixer_s.jpg
 
Back
Top