EVS-1 niet opgehaald

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=210830


vlot verkocht, meteen betaald en verstuurd, maar gek genoeg kreeg ik het pakket vandaag terug.
was niet opgehaald op het postkantoor/ primera.

pb's en dergelijke heb ik al lang niet meer.

ik wil m graag opnieuw opsturen, maar dat kost wel weer 9 euro.

ik hoop dat de koper zich ff meldt. want die module is niet van mij.
 
tja, je mist de knoppen, maar verder is het wel een beetje hetzelfde: lekkere vintage sound.
 
ik geef m nog een zwengel

evs1 staat hier nog steeds ingepakt klaar voor de koper, tegen betaling van de nieuwe verzendkosten.
 
Misschien een gekke vraag maar heb je hebt toch een naam en bankrekeningnummer? Kun je daar niet wat mee?
Of misschien gewoon zijn geld terugstorten.. hij verdiend em gewoon niet :D Volgens mij zijn er wel meer mensen die em willen hebben.. leuk ding :engel:
 
Laatst gewijzigd:
Misschien een gekke vraag maar heb je hebt toch een naam en bankrekeningnummer? Kun je daar niet wat mee?
Of misschien gewoon zijn geld terugstorten.. hij verdiend em gewoon niet :D Volgens mij zijn er wel meer mensen die em willen hebben.. leuk ding :engel:

ja heb ik ook gedacht, gewoon maar het geld terugstorten, eventueel minus verzendkosten.

maar dat is dan wel een afzegger in extremis, waar ik zelf ook nog aan meewerk.

ik heb ook geen idee wat er aan de hand is. ik had zoals altijd mijn best gedaan om de synth meteen dezelfde dag goed verpakt te verzenden.

ik ging er van uit dat bezorging de dag erop had plaatsgevonden. was ook verbaasd dat een week of 3 later het pakket retour kwam.
intussen had ik alle contact info, pb's en zo al gedelete. doe ik altijd. dus even een pb-tje sturen lukte niet, nicknsmes ben ik zo weer vergeten. vandaar ook de draad hier.

als ik nu weer niets hoor, zet ik m gewoon weer te koop en na verkoop maak ik dan de opbrengst minus kosten wel terug over.
maar zo'n 75 euro ding, dan kan ik wel zonder het gedoe eigenlijk ;)
 
misschien moet ik maar zelf houden. toetsenbordje erbij. ik zal er s over nadenken.
 
Ik vind het een geweldig idee als Leo hem zelf houdt, bijna alle synthese vormen in deze bak en met wat goeie effecten kan je er echt wel leuke dingen uithalen...
Per slot van rekening heeft Leo heel veel weggedaan de laatste tijd... ;)
 
maar dat is dan wel een afzegger in extremis, waar ik zelf ook nog aan meewerk.

Het is toch niet waarschijnlijk dat iemand een afzegger ia door eerst te betalen, niet op te halen en zonder tegenbericht ervan uit te gaan dat hij terugbetaald krijgt?

Wie weet is er iets ernstigs aan de hand. Is hij/zij of een naaste overleden of is hij/zij of een naaste ernstig ziek of gewond geraakt, of zoiets. Huis afgebrand, ontvoerd, moeten vluchten, geheugenverlies, etc. etc. etc.

Als je de eer bij jezelf houdt, geld minus verzendkosten overmaakt, hoef je die persoon niets kwalijk te nemen, maar weet je in ieder geval dat jezelf het juiste hebt gedaan.

Wat een kerstgedachte, of niet? :)
 
ik moest net nog even aan jou denken toevallig, aan Nico eigenlik, vanwege de doemscenario's die voorbijkomen.

ja, adres heb ik, staat op de doos, maar ik ging er van uit dat de koper de synth hier gevonden had en dus ook hier mijn bericht zou lezen.
het kan natuurlijk inderdaad van alles zijn, maar ik ben niet zo van het speculeren, want dat kan je eindeloos doen, in allerlei richtingen.
ik ga de EVS1 nog maar s verkopen.

bedankt voor het meedenken allemaal.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top