Hulp gezocht: tweedehands absorbers/diffusers

Precursor

Stamgast
Lid sinds
20 december 2016
Berichten
111
Hoi allemaal,

Ik ben onlangs verhuisd en wil een nieuwe studio inrichten (geen dubbele wanden). Voorheen woonde ik in een betonnen gebouw waar ik alleen wat foam op de muren heb gedaan, maar nu zijn de wanden dunner en mijn oog voor stijl iets kritischer geworden...

Ik ben opzoek naar wat hoger kwaliteit absorbers en diffusers, maar vind het lastig te kiezen. Vicoustic heeft prachtige exemplaren (Multifuser DC2, Wavewood Diffuser), maar helaas kan ik maar één winkel in Nederland vinden die ze verkoopt, per 8 of per 6 soms. Mijn kamer is niet zo groot en mijn budget rijkt helaas niet in de honderden, dan wel duizenden euro's..

Ik ben daarom opzoek naar wat ideeën voor tweedehands marktplaatsen wat betreft absorbers/diffusers.. Of ideeën van (uitvoerbare) DIY oplossingen! Met dit laatste bedoel ik dus dat ik bijvoorbeeld geen tijd heb om zelf helemaal een diffuser te gaan zagen uit blokken hout, aangezien ik ook nog fulltime stage loop, studeer, werk, muziek wil maken, optreden... ;)

Wellicht is er iemand met tips!

Groetjes,
Q / Precursor
 
Last edited by a moderator:
Check "audio engineers marktplaats" op Facebook. 10.000 leden, wordt regelmatig een setje akoestische panelen aangeboden. Volgensmij laatst nog vicoustics. Maar die zijn volgensmij alweer verkocht. Succes! Met geduld kom je er wel
 
Check "audio engineers marktplaats" op Facebook. 10.000 leden, wordt regelmatig een setje akoestische panelen aangeboden. Volgensmij laatst nog vicoustics. Maar die zijn volgensmij alweer verkocht. Succes! Met geduld kom je er wel

Ah ja ik zit inderdaad in die groep, ik kijk al weken elke dag, maar helaas geen acoustics :( geduld is een schone zaak idd ..
 
Back
Top