Maffe reviews

Die zou ik niet via bax kopen. Gewoon wachten tot ie bij ibood of hoe dat heet onder de ik wil hem knop terecht komt. Die kunnen groot inkopen dus dat zal de prijs relatief goed drukken.
En vergeet niet dat je geen fohn meer nodig hebt om je haar in model te krijgen idd. Of voordat je je studio helemaal nieuwe vanaf grond af wil her opbouwen. Kosten technisch scheelt dat gewoon een flinke slok op een borrel. En omdat de winsten voor grote studio's flink onder druk staan is dat toch mooi meegenomen.

Rest mij wel te zeggen dat die Duitser gewoon blij moet zijn als ie wereldwijd 5 paar kwijt kan. Echter blijf ik erbij dat dit soort small beams nearfield technologie dit bedrag gewoon waard is.

:verkoght:
 
Je kunt die 20 ruggen beter uitgeven aan en goede geluidskamer, Dan pas de speakers. Maarja ieder z'n ding. Je moet wel kunnen shinen als je vrienden in je studio komen.


Daarom toch maar besteld om het spijs en drank op weg te zetten als het gezellig wordt.
 
Als je dit soort geld aan mains uit wil geven, dan zal je moeten accepteren dat speakers + room gewoon een systeem samen moeten vormen, en daar ook de investering voor doen.
Als je dat niet doet, dan zal het alleen maar luid zijn, zonder balans, en dat kan je voor een hoop minder geld ook voor elkaar krijgen.

Nu zou ik nooit Adams kiezen voor inbouw-mains - zeker niet als je bijvoorbeeld grote ATCs (SCM200/300) in een echt goede akoestiek hebt gehoord.

Mvg.

CoolRunning
 
Denk niet dat ik snel 20K neer zal leggen voor een monitor speaker.

1K voor een set is wel het maximum voorlopig.
 
Iedereen weet toch dat groter beter is :halleluja
 
Haha, ja ho, ik zei dat ik die grote joekels van Adam tegen kwam, niet dat dat was wat ik zocht. :D

Ik ga denk ik een setje Adam A7X halen tzt en dan vind ik het wel weer mooi.:)
 
Heheh.. :) MrJohnDoei (nummer, weet ik veel..) (beter bekend als Raphie) had die 735 ook in zijn studio staan geloof ik.. beetje overdone wel ja. :D

Heb je de JBL studio speakers ook overwogen? Ik heb n keer n setje 5 inch speakers (LSR305) gekocht die echt goed klinken voor een speakertje van dit formaat.
Ze hebben ook een 8 inch versie ervan als je meer power en laag wil.
https://www.bax-shop.nl/studio-moni...-studiomonitor-8-inch-per-stuk#productreviews
Die Adam is ook een mooie speaker.. maar ribbon hoog is wel een iets andere beleving.

Kun je ze niet beluisteren bij Bax eerst? ze hebben beiden als demostratie model in diverse winkels :)
 
ze zijn t wel waard, maar in die richting pricetags zijn er al snel betere alternatieven op de markt. Overigens moet je ook wel de ruimte hebben voor een beetje farfield van dit formaat, >35m2
 
Waarom geen guzauski - swist ? Hou je nog geld over ook :D

https://vintageking.com/guzauski-swist-gs-3a-stereo-monitor-system

Zo dan! Ook hebbon! :D

Misschien moet ik er bij vertellen dat mijn hele mastering setje (daw, speakers, plug-ins etc)

50 euro waard is/kost :D

En dat ik soms nog beter resultaat heb dan profi masteraars.

Verder leuk dat mijn humor in dit draadje wel leuk opgepikt wordt. Dat was bij dat snapshot plug-in niet het geval. Daar kan de zuurheid van een aantal members nog een puntje aan zuigen (let op deze reply wordt of aangepast of weg gehaald.)
 
Kennie, guzauski - swist wordt onder anderen gebruikt door daftpunk & robert babicz. 8o)

Het ken ook helemaal nie. Dat is het rare er aan. En ik moet wel een keer op mijn bek gaan er mee. Mastering op 5 euro speakers mag ook helemaal niet kunnen. Hopelijk kan ik het morgen testen op een function 1 set.

En anders ga ik gewoon die swifts halen. Fuck it! 8o)

Al zoek ik nog wel een mooiere limiter plugin voor als laatste in de chain. Die ad nog wat limiter van logic krijg ik nog niet goed klinkend. Zelfs met alles op 0 db qua instellingen, ramt die paar kleine peaks zo plat als een dubbeltje. Bah!
 
gewoon ff bestellen bij bax, morgen in huis en na een maandje weer terugsturen. dan s kijken wat de B-keus kost.
 
Het ken ook helemaal nie. Dat is het rare er aan. En ik moet wel een keer op mijn bek gaan er mee. Mastering op 5 euro speakers mag ook helemaal niet kunnen. Hopelijk kan ik het morgen testen op een function 1 set.

En anders ga ik gewoon die swifts halen. Fuck it! 8o)

Al zoek ik nog wel een mooiere limiter plugin voor als laatste in de chain. Die ad nog wat limiter van logic krijg ik nog niet goed klinkend. Zelfs met alles op 0 db qua instellingen, ramt die paar kleine peaks zo plat als een dubbeltje. Bah!


Volgens mr. Babicz kan je dan beter een converter รก 15000 nemen dan een limiter :P
 
Back
Top