Vreselijk nieuws over forumlid R-ond

djrazor

Cortex Driller
Lid sinds
19 januari 2003
Berichten
3.518
Met pijn in het hart en een grote brok in mijn keel deel ik mee dat forumlid R-ond vannacht is overleden. =(
Ron woonde hier een paar woningen verderop in Wijk bij Duurstede. Mede door het forum heb ik hem goed leren kennen en een warme band met hem gehad.

Als ik het goed begrijp heeft hij afgelopen zondag een hersenbloeding gehad. Adequate hulp heeft helaas niet meer geholpen en sindsdien is hij niet meer bijgekomen.

Ron was een lieve jongen en een echte muziekfreak. Met zijn bijzondere kijk op de wereld wist hij me regelmatig te fascineren. Als ik zijn woning zie kan ik gewoon niet beseffen dat ik nooit meer 'effe naar buurman' zal gaan...

Als ik me niet vergis wordt er een open uitvaart gehouden om iedereen de gelegenheid te geven om afscheid van Ron te nemen. Wanneer ik hier meer over weet zal ik dit posten.

Vaarwel maatje, rust zacht. je zal voor altijd in ons hart aanwezig blijven <3
 
Trieste nieuws is hier ook geland.....
Ron is niet meer, ronzin is op, vreemde posts en lieve berichtjes houden op.
De harde werkelijkheid druipt vandaag naar binnen en het voelt zo kut.

Ron je was een fijne kerelt <3
 
Heel heftig en triest nieuws.
Ik heb Ron nooit persoonlijk gekend, maar heb hem op het forum als een vriendelijke en behulpzame vent ervaren.
Heel jammer dit...

Sterkte aan alle nabestaanden.
 
rip ron... heb altijd genoten van zijn speciale schrijfstijl hier... hoorde dit bericht vanmorgen ook via facebook waar ik nog wel eens afspraken met hem had gemaakt!!!!
 
Verdrietig nieuws, de goeierds gaan altijd te vroeg zo lijkt het. Ook nu weer, vaarwel Ron!
 
Droevig nieuws. Zijn posts waren soms bijna geheimtaal maar volgens mij was het een goede gast. Sterkte aan de familie en vrienden.
 
Jeetje, ik schrik hiervan. Allereerst sterkte aan iedereen die hem goed kende. Ik heb wel eens wat verkocht aan hem hier op SF. Het is/was zeker een erg aardige gast, met tussen de regels door heel behulpzame reacties. Rust zacht Ron.
 
Vreselijk nieuws inderdaad...

Ron was zeker altijd enthousiast over synths etc. en kwam ook gewoon erg sympathiek over, al heb ook ik hem nooit persoonlijk gekend.

Veel sterkte voor de nabestaanden.
 
wat erg. ik heb ron natuurlijk wel ontmoet, 1 of 2 keer (handeltje) - een paradijsvogel, als die wilde, kon hij heel helder schrijven trouwens. ik kan me herinneren dat hij i.v.m. gedoe met een of andere stalkende ex van een ex zich hier onder pseudoniem ging ophouden. maar het was onmiskenbaar Ron.

sterkte voor de mensen dichtbij Ron, ook hier op het forum. ik ben blij dat ik hem hier een beetje heb leren kennen.
 
Jee Ron was ook helemaal niet oud toch? R-onrecht. Ik ben wel eens bij hem thuis geweest, altijd aardig en vriendelijk en hij ademde synths. En altijd tijd om de huispoes nog wat aandacht te geven. :-)

Sommigen hadden misschien een ander beeld op basis van zijn posts hier die met de jaren meer en meer R-ondriaans werden, maar tussen die abstracte unieke stijl zat gek genoeg ook een sterk taalgevoel.

Ik zal hem missen!
 
Wat naar voor hem. Leek me altijd een hele toffe peer en las met plezier zijn reacties en berichten.
Sterkte Razor.
Only the good die young.
 
Back
Top