Uw favo Digi delay, rack of stompbox

Ik ben echt super dik tevreden met de Strymon Timeline die ik afgelopen jaar hier op het forum heb gescoord. Ding heeft zoveel features dat ik er nog niet half in ben gedoken.
 
Marshall Echohead.
Goedkope troep, maar super op synth :D. Vooral de Mod Filter delay hierin is erg vet. een lowpass filter modulation op de Delay.

Iets minder digitaal: Tech21 D.L.A.
Deze gebruik ik op al mn synths en klinkt altijd geweldig! is in te stellen van digital tot analog delay geluid. Daarbij ook nog een Tape Flutter effect voor pitch modulation.
 
El Capistan. Alleen tape echo, maar klink als een klok.

Secret weapon: Sony HR-MP5. Al een oud bakkie, maar hele bijzondere delay-algo's buiten het standaardwerk. Zeker ook in combinatie met de pitchshifter, phaser, etc. vol karakter. Zijn lastig te vinden, ik doe hem iig zeker niet weg. :)
 
Ik heb voor € 60 zo'n Zoom G1on gekocht. Zit een redelijk goed/duidelijk displaytje op, bevat iets van 100 effecten. En, belangrijk, je kunt er wel 5 tegelijk gebruiken. Scheelt boel veel centjes. Weet niet of de effecten echt goed zijn maar krijgt redelijke reviews.

P.S. Er is ook een bas variant (B1on) met ietsje andere effecten er op.

P.S. 2 Is ook een looper. Hoe bedoel je "Waar voor je geld"? :)
 
Ook de Strymon delay. Ik heb 'm (nog) niet maar wil 'm wel...de T-rex replicator (junior),.. heeft gewoon wat. Het is geen echoplex, maar hij is toch heul lekker
 
Ik heb sinds een paar weken de Neunaber Immerse Reverberator in huis en die klinkt echt heel goed moet ik zeggen.
 
Ik gebruik sinds enkele weken de Line 6 - M5 Stompbox Modeler.
Gekocht na het zien van dit :
Goedkoop maar erg stevig gebouwd en veel leuke opties. Op Marktplaats zijn ook zijn grotere broertjes te koop voor weinig geld.
 
Heb net een TC Electronic triple delay tweedehands gekocht.
Nog een beetje aan het uitzoeken maar lekker veel mogelijkheden moet ik zeggen.
Kwam nog wat tegen wat ik niet eerder had gezien en dat klinkt ook wel bijzonder.
Een Meris Polymoon, vanaf 6.20 laat ie 'm horen met een Volca sample.
Heeft iemand al ervaring met deze?

 
Back
Top