Spark FX (PC/Mac)

Misschien is dit voor de meeste mensen nog niet maar op de Messe gaven ze een demonstratie.

Het is een indrukwekkende plugin of liever gezegd een suite van plugins plus een raamwerk in matrix vorm om de plugins in te plaatsen. En in plaats van massa's inserts te gebruiken kun je hiermee op ontzettend veel manieren met je bestaande VST plugins omgaan. Het zou wel vet zijn als je een matrix in een matrix kon gebruiken zodat je oneindig veel mogelijkheden had, maar dat zal ik zeker gaan uitvogelen als ik het binnen heb. :)

FXmachine_logo.gif


Vooral als je naar de prijs van 170 euro gaat kijken zou ik zeggen kijk er eens naar. Eigenlijk is het belachelijk die prijs voor zoveel goed spul, maar ze weten gewoon dat een lagere prijs meer verkoopt zodat ze meer mensen overhalen om de legale versie te gebruiken.
En voor de Apple gebruiker misschien wel bekend maar op het gebied van de PC zeker een grote revolutie. En voor ons synthfreaks zit er ook een modulaire softsynth bij, wat wil een mens nog meer?

FXmachine.jpg


En een linkje
http://www.tcworks.de/home/content/en/PRODUCTS/Direct_X/FXmachine_link/render_main
 
*schop*

Nog steeds m'n favorietje.
 
Back
Top