• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Psionic 'Walking Stick' ribbon controller

Hanz

Anonieme Analogist
Lid sinds
17 januari 2003
Berichten
13.797
Locatie
Mijn eigen kleine universum
Verkoop mijn Psionic 'Walking Stick' ribbon controller, in zo goed als nieuwstaat en natuurlijk 100% werkend.

Het betreft de meest recente uitvoering (de eerste versies waren veel simpeler en minder mooi) - dus als op http://psionicsoundworks.com/psionic/index.php?route=product/product&product_id=50.
Je krijgt hiermee dus een controller met 3 control voltages - ribbon CV, pressure CV en Gate (button). De ribbon en pressure CV hebben nog een losse attenuator voor fijn-afstemming.

Echt vintage style ribbon, perfect voor op de Minimoog of voor bij de modular (hoeft echt geen Moog System 55 te zijn, maar dat mag wel natuurlijk!). Deze worden echter niet bijgeleverd! :P

WSv4-3-500x500.JPG

WSv4-5-500x500.jpg

WSv4-4-500x500.jpg


325 euro inclusief (uitstekend verpakte) track&trace / verzekerde verzending.
Let op: een (12v) powersupply wordt niet meegeleverd, ik gebruik zelf altijd een universele power oplossing voor gitaarpedaaltjes - werkt perfect, trouwens ook met 9 volt.
 
Back
Top