Gezocht...

pboosten

Nieuwkomer
Lid sinds
29 september 2017
Berichten
1
Locatie
Kerkrade
Hoi allemaal,

Mijn naam is Peter Boosten, woon in Zuid-Limburg, en ben eigenlijk al heel lang bezig met muziek: ooit begonnen met bugel, daarna schuiftrombone, electrische bas, totdat ik ergens in de 80er jaren van verleden eeuw een Roland D-50 kocht. Dat is naderhand nog uitgebreid met een Roland W-30, een TR505 en Korg 05r/w. Ergens begin 2000 heb ik dat spul allemaal weer verkocht, heel spijtig, maar ik deed er op dat moment niets meer mee.

Een jaar geleden kwam ik op het lumineuze idee om muziek te gaan produceren op de computer, met Ableton en wat softsynths, maar na wat geknutseld te hebben kwam ik erachter dat ik echte knopjes nodig heb om aan te draaien, dus na wat rondzoeken kwam ik op een Moog Mother-32 uit, een semi-modulaire synth, zodat ik kon uitbreiden naar Eurorack. Dat was afgelopen april van dit jaar.

Nu zit ik inmiddels met een 12U rack (nog niet helemaal gevuld, iets meer dan de helft), en haal daarbij heel veel plezier uit het DIY aspect.

Gaarne zou ik in contact willen komen met modulair-fanatici ergens in de buurt, zodat we wat ervaringen kunnen uitwisselen, en mogelijk eens kunnen jammen.

Groet,

Peter
 
Back
Top