• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Moog the Source

G

Guest

Guest
zeer nette gebruikte staat, goed bij stem en alles werkt zoals het hoort,
behalve dan het ledje bij de blauwe knop voor transpose = 0. dat doet het niet.
was voor mij geen probleem.

The Source is een heerlijke Moog synth met een lekkere, stevige,ronde, of rauwe sound.
net wat je wilt. The Source heeft de echte zware (mini) Moog-bassen in zich en daarnaast zijn eigen karakter, net iets rauwer, waarmee het voor mij 1 van de leukste Moogs is.

dit exemplaar is uiterlijk in mooie staat. uit 1 hoekje in het hout linksvoor (zie foto's) was een klein stukje weg. ik heb dat inmiddels opgevuld met vloeibaar hout. valt nauwelijks nog op.

verder is The Source welbekend, neem ik aan. 16 x patchmemory, arpeggiator, sequencer, S&H, 2 vco's dik filter, etc etc.

dit was origineel een 110V model, maar aanpassen naar 220V was een kwestie van 2 draden loshalen en met elkaar verbinden, dat heb ik gedaan (en daarbij een passende zekering erin gezet.)

hij gaat weg vanwege dubbel, de prijs is €1500 en die is vast.

ruilen/inruilen met iets anders leuks vintage (EMS vocoder, moog, eventide, musitronics effecten kan ook

het liefst afhalen (of eventueel bezorgen) maar opsturen kan ook.
 

Attachments

  • s1.jpg
    s1.jpg
    81,5 KB · Bekeken: 136
  • s2.jpg
    s2.jpg
    77,9 KB · Bekeken: 105
  • s3.jpg
    s3.jpg
    61,8 KB · Bekeken: 110
  • s4.jpg
    s4.jpg
    64,4 KB · Bekeken: 104
Back
Top