Experimenteel elektronische luistermuziek gezocht voor 24/7 YouTube radiostationnetje

bedankt voor de links & ideeën luyden, ik kom er spoedig op terug :beard:
 
@Monotron,

Geweldige muziek heb je daar Monotron. En ik ben dol op dat ruige randje. Ik zou graag alle drie de albums afspelen met uw goedvinden.

@DJAzid

Helaas zend ik alleen een YouTube-stream uit, geen MP3-stream. Zou nog niet weten hoe dat moet. Misschien leuk voor 'n volgende stap.

@Wavman

Leuke track, zou 'm graag toevoegen.
 
@Wavman,

Voel je je er goed bij, om op SC downloads aan te zetten? Dan kan ik je tracks pakken. Of anders kun je me ze mailen naar Pascal@WeSpin.co.

En waar zou je willen dat ik heenlink in het bijgevoegde overzichtsbestandje? Dat is een promotiekans :)
 
BUMP

Echt goede tracks komen er voorbij. Ik luister er graag naar. Lekker relaxed en introvert spul
 
Bedankt ! De laatste tijd dus wel een stuk minder luisteraars. Ik denk dat ik binnenkort de naam weer terugverander. Maakt toch veel uit blijkbaar !
 
Reactie @ Fonograaf

Reactie @ Fonograaf

Antoord op je vraag ''kunnen downloaden van mijn tracks op SC'':
ik was lang vergeten dit aan te zetten, ik bezit alle rechten. Inmiddels aangezet.
Succes met je stream/radio!!

ps niet al mijn tracks lijken geschikt voor jouw uitzending....

Grtz.
 
@Wavman

Jó, bedankt. En waar wil je dat ik naar toe link in het overzichtsbestandje?
 
@Evil

Kom ik op terug :)
 
@Evil

Heb je ge-PM'ed.
 
@Wavman

Jó, bedankt. En waar wil je dat ik naar toe link in het overzichtsbestandje?
Ach Fonograaf, selecteer jij s.v.p.
Ik vind het lastig te kiezen.
Succes met je "liefhebberij"!
Ik luister er graag naar als ik kan.
Wavman
 
bedankt !

Ik heb voor nu je soundcloud genomen om heen te linken.
 
Overigens naam weer terugveranderd naar 'Experimental electronic listening music radio'; we houden het aantal luisteraars nauwlettend in de gaten. Zaterdag was 'n goede dag, met 46.
 
Oh ja, ik wou graag iedereen nog aanmoedigen, in de chat te zeggen welk nummer en/of welke artiest ze graag zouden willen horen. Als ik in de chat zit, zal ik aan de verzoeken gehoor geven :)
 
Helaas last v/e error, waardoor de radio niet kan draaien. Ik werk eraan achter de schermen.

Goed nieuwjaar gewenst allen.
 
en we zijn weer terug online ! hoera !
 
Hé Biam,

Ik hoor toffe geluiden, maar 45 min is wat lang. Ik heb 'n limiet van een minuut of 10 per nummer, sommige nummers zitten nu op 12 minuten en ik kan er wel 'n paar van 15 tussen zetten. Als het zou mogen zou ik het optreden willen verdelen in drie stukken van 15 minuten. Of een van hen of jij zou dat voor me kunnen doen?

groetjes
 
Back
Top