Experimenteel elektronische luistermuziek gezocht voor 24/7 YouTube radiostationnetje

Bedankt voor het nieuwe material allen :halleluja. Ik ga 't spoedig luisteren :koffie: & kom er op terug :beard:!
 
Zo, wat nieuwe muziek en artiesten toegevoegd.

Sinds deze post van 12 uur muziek naar ruim 18 uur gegaan.

Meer altijd welkom, laat ze maar komen !
 
Zo, ik up m'n topic even omdat ik nog altijd meer muziek zoek, met uw goedvinden :halleluja:okdan:
 
https://socialblade.com/youtube/channel/UCeaSx7XqEvjMG7k8zsyHyWg

Hier 'n overzichtje van 't aantal views dat mijn kanaal krijgt. 95% hiervan zijn views voor de radiostream. Je kan er een paar per dag aftrekken, dat ben ik zelf die een oogje in 't zeil houdt. Vergeleken met andere kanalen van mijn grootte is het aantal views hoog. Maar in absolute termen is 't niet zo veel nog.
 
station weer online na het oplossen van wat technische problemen.
 
Gefeliciteerd, dankzij de magie van computers schijn je deze maand -190 gehad te hebben.
Hoe je in hemelsnaam op een negatief aantal uit kan komen is mij niet duidelijk.
 
Gefeliciteerd, dankzij de magie van computers schijn je deze maand -190 gehad te hebben.
Hoe je in hemelsnaam op een negatief aantal uit kan komen is mij niet duidelijk.

Haha, dat komt omdat ik, na een crash, de oude live-stream verwijder ivm copyrightproblemen en beloften aan artiesten. Het aantal views van de live stream wordt dan van je totaal afgetrokken. Waar het om gaat in de tabel, is vooral het aantal dagelijkse views. De rode cijfers kunnen genegeerd worden voor een beeld van het aantal luisteraars per dag.
 
Tof initiatief, die gaat in de bookmarks!

Wanneer je ook wat richting spacende 80s synths wilt, onlangs heb ik deze af gemaakt en deel deze natuurlijk graag :)

https://soundcloud.com/paulhellings/strange-2
 
Hé lieden, bedankt voor het posten van nieuwe muziek. Ik kom er op terug. Maar ik zal wel vast zeggen dat ik 'n maximum heb van 10 minuten per nummer, af en toe staat er wel eentje van 12 op de lijst, maar toch. De reden is dat ik het liefst allerlei artiesten laat langskomen ipv meer dan een uur lang 1 artiest en dan pas een wissel. De nummers worden willekeurig gekozen uit een lijst van inmiddels meer dan 450 nummers.
 
@Kobuz

Ik vind je track erg sfeervol & goed gemaakt. Ik speel ook electronica af op 't stationnetje dus zou 'm graag toevoegen. Zie de genrelijst van de laatste tijd:

Genres:

Downtempo
Electronica
Ambient
Experimental
IDM
Braindance
Grime

Dus als je iets hebt dat experimenteel is en je durft het niet te laten horen zou dat juist wel kunnen via m'n station.

@bliepertronic

Ik heb gezien dat je tracks wat aan de lange kant zijn. Het optreden v/e uur, heb je die ook in kleinere stukjes ?

Groetjes
 
Zo, ik heb de naam veranderd naar 'Radio Undercurrent', bekt toch wat lekkerder dan 'Experimental Electronic Listening Music 24/7 Radio :bekdicht:', maar in de beschrijving heb ik 't wel laten staan om hopelijk via de zoekalgoritmen toch het juiste publiek aan te trekken. :okdan:
 
Nou, een aantal weken na de naamsverandering en het aantal luisteraars is sterk teruggelopen. Was de vorige, lange naam dan toch beter? Wat denken jullie?

'Radio Undercurrent' vs. 'Experimental Electronic Listening Music 24/7 Radio'
 
Lange naam is duidelijker volgens mij.:D
 
Lijkt er op :)
 
Back
Top