Experimenteel elektronische luistermuziek gezocht voor 24/7 YouTube radiostationnetje

Ik heb de naam van het kanaal nu veranderd in 'Experimental electronic listening music 24/7 Radio'. De naamsverandering brengt hopelijk nog meer views & subs.
 
Even stiekem een upje. Ben nog altijd opzoek naar meer & meer muziek. Schroom niet, luyden.
 
Hé Biam,

Ik hoor toffe geluiden, maar 45 min is wat lang. Ik heb 'n limiet van een minuut of 10 per nummer, sommige nummers zitten nu op 12 minuten en ik kan er wel 'n paar van 15 tussen zetten. Als het zou mogen zou ik het optreden willen verdelen in drie stukken van 15 minuten. Of een van hen of jij zou dat voor me kunnen doen?

groetjes

Als het goed is zo dit geregeld moeten zijn nu. ;)
 
Jazeker, alle delen toegevoegd !
 
Hallo Luyden,

Helaas is het station per 18-03-2018 gebanned wegens het uploaden van inhoud die zich te vaak herhaald. Denk ik althans. De omschrijving van de reden van de ban is een beetje vaag. Het heeft niet te maken met het schenden van kopieerrechten, gelukkig. Over drie maanden wordt de ban opgeheven, maar voor mij is de lol er een beetje van af. Voorlopig geen radiostationnetje meer. Bedankt aan eenieder die zo enthousiast meededen, en dat waren er velen!

Groetjes,

Filofoon
 
Pff, inderdaad stom..

Je kan (proberen) in verweer te gaan - bij mij was ook wel een keer iets geblokkeerd; zou met auteursrechten te maken hebben, terwijl het gewoon een eigen gespeeld en verzonnen snippet van mezelf was.. Op gereageerd, uitgelegd en was gelijk opgelost.

Maar inderdaad er zijn zeker wel meer opties dan alleen Youtoep.
 
Hé, jullie hebben gelijk! Hmm, meer opties voor 'n radiostation. Ik zal 's een beetje rondsurfen.
 
Kan er dan ook een ban op Radio538 ?? :)

burn 8)

Tja, mijn ban valt onder het YouTube anti-spam beleid. Het laat zien dat YouTube niet helemaal geschikt is voor die 24/7 radiostationnetjes. Zou me niet verbazen als andere radiootjes ook wel met 'n ban te maken hebben gehad. En de grotere stations hebben het misschien succesvol aangevochten, of elke dag een andere playlist gemaakt, ik weet het niet. In mijn geval voegde ik regelmatig nieuwe muziek toe van nieuwe artiesten, waardoor er steeds meer afwisseling kwam in de herhaling. Maar dat was blijkbaar niet genoeg.
 
Vaag van yt. Miljoenen filmpjes en dan hier moeilijk over doen. Als je alle tracks apart upload en dan een groeiende playlist maakt mag zeker wel? Zonde .
 
Zal wel weer een geautomatiseerde ban zijn vanuit youtube.
Je kan waarschijnlijk de ban opheffen via de juiste kanalen, geen idee hoe het werkt. Google is your 'friend'.. :r

Leuk is anders...:(
 
Vaag van yt. Miljoenen filmpjes en dan hier moeilijk over doen. Als je alle tracks apart upload en dan een groeiende playlist maakt mag zeker wel? Zonde .

Denk het wel, mits je geen kopieerrechten schendt. Overigens verwijderde ik de livestream na een crash, en dat gebeurde ongeveer 1x per 2 weken gemiddeld. Dus ik vervuilde de servers van YouTube ook niet zou ik zeggen.
 
Zal wel weer een geautomatiseerde ban zijn vanuit youtube.
Je kan waarschijnlijk de ban opheffen via de juiste kanalen, geen idee hoe het werkt. Google is your 'friend'.. :r

Leuk is anders...:(

Ja, YouTube geeft me wel een mogelijkheid om de ban aan te vechten, maar ik voel me niet zo strijdbaar momenteel. Drie maanden pauze en dan zien we weer verder. Ondertussen bekijk ik andere platformen voor een radio-initiatief.
 
Misschien kan je het ff vragen hoe ze dat bij bv. intergalactic (of een ander station natuurlijk) doen.
 
Misschien kan je het ff vragen hoe ze dat bij bv. intergalactic (of een ander station natuurlijk) doen.

Zal ik doen, ben benieuwd waarom sommige stations online kunnen blijven. Ik vermoed dat het komt omdat ze misschien elke dag een heel andere playlist afspelen.
 
Back
Top