Smackos Caramel Chorus Drive

smackos

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
25 oktober 2002
Berichten
6.604
Locatie
Scheveningen Beach
Een nieuw SMACKOS product voor Ableton

deze keer een CARAMEL CHORUS DRIVE

Screen%20Shot%202017-09-05%20at%2011.20.21.png


voor Ableton 9.5 en daarboven (zowiezo kan je gewoon updaten dus iedereen die zeurt om een versie voor 8 is ondeugend stout :D )

werkt op MAC en Windows

"A fresh new SMACKOS FX plugin for your Ableton (version 9.5 and upwards)! This time we enter the hazy world of the Chorus effect!

A chorus adds a subtle modulated creamy cloudy atmosphere over your sound. The Caramel Chorus Drive discretely simulates Nomium transistor circuits to add an almost subconscious organic and unpredictable behavior to your sound.

Infuse this stealthy dreamlike spatial chorus dimension with great ease – The Smackos Caramel Chorus Drive is particularly aimed at Ambient genres/sounds but you can use it on anything you want of course! Put it over your whole mix to give it a secret relish …or breathe life into mundane sounds, sweeten up singing or thin sounding samples – the possibilities are boundless!
"

downloadbaar op http://www.legowelt.org met mp3 demo ook
 
nuja het is toch slechts een Ableton FX rack in essentie, daar kan je moeilijk geld voor vragen ;)

Nog altijd op zoek naar die track van jou met onweerssamples en een Roland D10 van je eerste Binaural demo tape...heb je die inmiddels ergens op een stoffige DAT gevonden?
 
Het is "adds to" niet "adds over"..

Sorry :mega:
 
Ik begreep dat het als een soort van sausmetafoor gelezen moest worden
 
Sorry voor de stomme vraag maar ik krijg deze niet geopend in Ableton Live Intro. Moet je hier M4L voor hebben? Of de Suite versie?

Zou jammer zijn, want het effect klinkt lekker!
 
Is het niets voor de Smacks om prachtige midi panelen te bouwen voor obscure synths a la midiquest maar dan gewoon Scheveningse kwaliteit in Max? Of ben ik dan een ouwe zeur?

Bv zodat je de FM van de TG33 ook binnen Ableton kunt editten(lees uberhaupt kan editten). Ik noem maar wat!
 
Nice!

Op de oscillator layer kan je echt zo'n mega dronken chorus maken. En als je nog wat truken uit haalt is het echt de bomb.

Misschien dat ik het in de toekomst een keer laat zien hier. Want ik wil het nu nog niet jinxen.
 
Back
Top