K-lotuh download

A

Almeros

Guest
Beheerder(s)...

is er ook gewoon een FTP download mogelijkheid hier?

Ik kan namelijk nooit normaal een nummer downloaden omdat er 1 of ander gefreaked script achter dat 'download' plaatje hangt waardoor ik niet ff simpelweg ->rechter muisknop...->save as ...kan toepassen en vervolgens Quicktime rustig gaat starten in m'n IE...HEEEEEL IRRI!!!

Quicktime instellen helpt niet helaas...is net als met Realplayer... Je geeft aan dat je al die extra opties NIET wilt installen, en dan worden ze alsnog geinstalleerd.

Dus please...maak het zo makkelijk mogelijk om die nummers te downen...

Daarnaast is het ook wat onduidelijk dat nu hier en onder 'releases' nieuwe songs worden gereleased... Ben al een boel songs misgelopen geloof ik :(
 
Je hebt nog een paar seconden om de link te knippen en in Download accellerator te plakken hoor.

Bij mij crashed Quicktime gewoonlijk dus da's altijd dikke pret.
 
Quicktime..

Quicktime..

Gewoon even instellen dat Quicktime NIET automatisch begint af te spelen.. even klikken op het knopje rechts in het quicktime balkje.. "save source as" .. en opslaan..

Makkelijk zat..
 
Re: Quicktime..

Re: Quicktime..

Gewoon even instellen dat Quicktime NIET automatisch begint af te spelen..
Dat werkt bij mij (mijn versie) iig niet dus..

even klikken op het knopje rechts in het quicktime balkje.. "save source as" .. en opslaan..
Makkelijk zat..


Dat wist ik niet...thanx! Zal eens kijken
 
Daarnaast is het ook wat onduidelijk dat nu hier en onder 'releases' nieuwe songs worden gereleased... Ben al een boel songs misgelopen geloof ik

een mp3'tje dat je hebt gemaakt is geen release in de zin van 'er komt wat uit op cd op plaat' dus hoort ie dan ook niet in het forum 'releases'. mp3's die geupload zijn (al is het hier of op een andere server) horen inderdaad in dit forum 'The DSF DB'
 
oh ik dacht dat in DSF DB alleen songs hoorden die op de DSF DB staan. Ik zet ook steeds als ik iets heb gemaakt t bij "releases" (ook al is t niet uitgebracht nee)

misschien één uberforuhm maken?
 
Origineel geplaatst door Pjotr G
oh ik dacht dat in DSF DB alleen songs hoorden die op de DSF DB staan. Ik zet ook steeds als ik iets heb gemaakt t bij "releases" (ook al is t niet uitgebracht nee)

Ja pcies...ik ook...
Okay het is super gemierenneuk maar misschien moet dat zinnetje bij 'releases' dan een klein beetje aangepast worden? Denk dat dat wel vrij makkelijk te doen is?

Alvast bedankt *D
 
Back
Top