Korg iMono/Poly voor iOS

pip

Ouwe rot
Lid sinds
17 januari 2008
Berichten
1.214
Locatie
Delft
Kwam ik net per ongeluk tegen. Ook voor iPhone.
 

Attachments

  • IMG_3484.jpg
    IMG_3484.jpg
    36,1 KB · Bekeken: 182
Aah, de laatste van de Legacy Collection.
Hier ben ik wel blij mee.

Op mijn computer gebruik ik ze nog amper, maar op de iPad gebruik ik ze regelmatig.
Ik miste de Mono/Poly, maar dat is nu dus ook verholpen
 
Korg blijft goed bezig! Kunnen Roland en Yamaha nog iets van leren... :halleluja
 
Ik zit bijna dagelijks te spelen met hun arp. Kijk ook erg uit naar deze vst! Je krijgt 'm overigens gewoon bij de osx versie in een update.
 
Ik zit bijna dagelijks te spelen met hun arp. Kijk ook erg uit naar deze vst! Je krijgt 'm overigens gewoon bij de osx versie in een update.

Je krijgt de ios versie bij de osx versie in een update?
 
Is deze maar een Maand tekoop ?
 
Je krijgt de ios versie bij de osx versie in een update?

Nee, als je de OSX versie al had, krijg je de imonopoly binnenkort met een update (en hoef je dus niet een in-app purchase te doen).

Voor de afzonderlijke mobiele apps moet je nog steeds betalen. Baal er ook wel van dat ik een aantal van de gadgets dus 2x heb gekocht hierdoor.
 
Nee, als je de OSX versie al had, krijg je de imonopoly binnenkort met een update (en hoef je dus niet een in-app purchase te doen).

Voor de afzonderlijke mobiele apps moet je nog steeds betalen. Baal er ook wel van dat ik een aantal van de gadgets dus 2x heb gekocht hierdoor.

Ik heb de osx mono/poly vst, bedoel je niet dat als je de iOS versie hebt, je de gadget versie krijgt?
 
Ah sorry voor de verwarring.

Ik heb de OSX gadget en daar krijg je nieuwe imonopoly straks gewoon bij.

Als je de oude bekende monopoly vst hebt, dan zou ik niet rekenen op een gratis port/upgrade.
 
Ik heb nu zoveel goede iOS synths, ook in Gadget, dat ik hem nog niet heb gekocht. Is er iets bijzonders te vermelden over de sound of mogelijkheden? Ook omdat polyfoon op iOS natuurlijk al veel voorkomt met emulaties van synths die ooit monofoon waren.

Vind de layout wel lekker duidelijk!
 
Back
Top