Sold my synths, here's what I kept

De FS1r is idd de echte powerhouse onder de FM synths, maar eigenlijk ook weer niet als je nooit veel verder komt dan presets surfen/aanpassen. En dat is denk ik toch wat er meestal gebeurd met de FS1R en dan is het veel geld als je er 750-800 euro voor betaald hebt. Ik heb eenmaal 600 euro op een FS1r geboden. Dat was mijn max., maar daar wilde die persoon 'm niet voor verkopen. En toen heb ik een TX802 gekocht - als ik me het goed herinner voor 250 euro. En dat is denk ik een koopje...

mmm rings a bell.:engel:

Ik gebruik hem weinig, maar het heeft echt een hele mooie aparte sound. Ik gebruik hem het meeste voor F242 en new beat achtige dingen....zit een mooie nostalgische sound in. En het filter is ook wel handig.

En ik heb het al zo vaak geschreven op dit forum. De FS1R heeft echt wel een goede editor. Die japanse bijv of gewoon in MidiQuest 11, dan kan je ook gewoon alle controls mappen op een remote controller als je echt handson wilt gaan.
 
Bericht door een moderator:
on topic posten aub

Wat is topic ook alweer ? :-)
Vind de fs1r geweldig klinken , de knoppen zijn goed bruikbaar toegewezen , maar zelf de diepte in is ie te gecompliceerd voor mij
En ze blijven prijzig , helaas
 
mmm rings a bell.:engel:

En ik heb het al zo vaak geschreven op dit forum. De FS1R heeft echt wel een goede editor. Die japanse bijv of gewoon in MidiQuest 11, dan kan je ook gewoon alle controls mappen op een remote controller als je echt handson wilt gaan.
Het was iemand via Marktplaats.nl en die twijfelde nog of hij de FS1r toch niet zou willen houden. En daarom ook een hogere prijs vroeg. Maar ik stel altijd voor mijzelf een prijs van tevoren vast wat ik max. voor iets wil betalen en dat was bij de FS1r dus 600 euro.

MidiQuest 11 heb ik niet, maar ik zou wel voor alle FS1r controls een template voor mijn Remote SL kunnen maken.
 
Back
Top