Monosignalen samenvoegen zonder mixer?

NeonNoises

Stamgast
Lid sinds
7 april 2014
Berichten
338
Hallo allemaal,

Mijn drummachine heeft individuele outs voor de hi, mid en low tom. Stel dat ik die drie zou willen samenvoegen om maar 1 input van mijn audio interface te gebruiken, wat zou de eenvoudigste manier zijn? Liefst zonder een mixer te gebruiken natuurlijk.

Thanks,
 
Ik durf het je niet te vertellen of je zomaar draadjes bij elkaar kan draaien.. je hebt immers ook gewoon y-kabels..
vraag dat maar aan een technisch iemand.. maargoed.. zomaar een idee..
http://www.bastl-instruments.com/instruments/dude/
ultraklein mixertje voor cheap.. . en zo heb je wel meer goedkope submixertjes.
kost geld. maar wel fun..
 
Dat is zeker een mogelijkheid. Ik hoopte op één of andere unpowered oplossing, maar dat kan technisch gezien volgens mij gewoon niet..
 
Ik heb voor 5€ een passieve mixer gemaakt om de 3 verschillende outputs van de hihats/cymbal op mijn 808 te combineren, is echt geen probleem hoor.

Hieronder het schema

Passive_Mixer.jpg
 
Precies wat ik bedoel; heb je iets dergelijks ooit te koop gezien? Zat al te denken aan eurorack..
 
Ik heb ook de Art Splitmix passieve mixer.

Heeft je drummachine geen main outs? Ik had bij mijn 909 ook de toms op 1 kanaal zitten, via main out L.
 
Ik zag gister een groen doosje op internet.
Een analoge summingbox van Unit audio.

Maar da was nie heel goedkoop helaas :(
 
Ik kan Marktplaats aanraden wat dat betreft. Men is een dergelijke mixer al snel zat en zet 'm dan voor een tientje op MP. Met 7 Euro verzendkosten erbij ben je dan spekkoper. Is 't nix dan ben je nauwelijks geld kwijt (gokken hoort er een beetje bij met 2e hands...).
 
Back
Top