Plaats hiier een remix of Bootleg project

Deze Happy house demo heb ik een jaar geleden naar de grootste label van NL gestuurd

Ik heb hem kunnen luisteren, het is 06h30 in de morgen :D

Ik had hem thans al gehoord...niet slecht, maar je kick dringt weer alle andere geluiden weg. Het Youtube filmpje werkt hier niet.

Fijne dag HarryWarry :-)
 
Dus welke octaaf moet ik het beste mee starten in de morgen?
De F is neutraal
DE G is happy
De C is droevig en somber


De G werk niet bij jou vroeg in de morgen met de C vroeg in de morgen werkt ook niet

Nee onzin praat gloomer!!! respect topper en bedankt voor je eerlijke mening knuffelbeer :halleluja

Haha, dank je wel.. "knuffelbeer" :)

Maar is dat effectief zo wat je zegt betreffende die noten ? Dan hou ik daar rekening mee. In welke toonaard moet ik de meest duistere nummers produceren ? Toch iets in mineur, niewaar ?
 
mijn nieuwe james brown is dead project
Wat een bagger geluid als ik hier een track uploaden hier moet echt wat aan gedaan worden vooral op zo top furum!!!!!!!
Krijg in een keer een aanval met laag!!! na een mp3 upload !!!
En een als ik een soundcloud link hier neer zet klrijg ik ook elke keer een melding dat de link niet klopt??

Deze BAGGER codec is echt out of date en zijn al lang nieuwe die net als SC klinken kijk maar op partyflock die hebben de boel ook veranderd


Hardcore is echt 100 x moeilijker met afmixen dan trap of een andere style daar ben ik nu wel achter
 

Attachments

  • James brown is dead.mp3
    3,6 MB · Bekeken: 64
Laatst gewijzigd:
Jazeker is dat effectief ligt er aan wat voor soort track je maakt
En hier een trap remix project met 50 cent er door
Sorry zou kunnen dat die echt slecht is heb weinig ervaring hier in
I stil love the 808 en 909 for BEATS ANd KICKS
 

Attachments

  • 50 Cent And Eminem - Patiently Waiting (REMIX preview).mp3
    5,3 MB · Bekeken: 58
Laatst gewijzigd:
mijn nieuwe james brown is dead project
Afmix is een drama bij mij pfffffMijn
Mijn volume pot meter is stuk

Vind'm wel leuk.. volume pot meter ??

Fijn weekend.. :koffie:
 
waarom werkt de player niet en moet ik downloaden ? Heeft daar nog iemand last van ?

Je track Harry, ik dacht eerst dat er geweerschoten afgingen, maar het was je kick, dus die vond ik niet zo mooi.. Ook weer té luid, denk ik.. Want de rest gaat verloren in de kick. Je mocht de melodie van Jan Hammer wel wat meer gebruiken, vind ik. Succes ! :)
 
waarom werkt de player niet en moet ik downloaden ? Heeft daar nog iemand last van ?

Je track Harry, ik dacht eerst dat er geweerschoten afgingen, maar het was je kick, dus die vond ik niet zo mooi.. Ook weer té luid, denk ik.. Want de rest gaat verloren in de kick. Je mocht de melodie van Jan Hammer wel wat meer gebruiken, vind ik. Succes ! :)



haha toffe kerel ben jij prachtig lol
Ja thanks gloom klopt helemaal hoor?


Ik schoot op dat dier die ik in jou track elke keer hoorde in het weiland
maar ik heb elke schot gemist daarom dat boem boem


Nee sorry Groningse onzin humor van mij

ff to the point klopt idd moet elke sound ff een plekje geven hahaha die kick overheerst moet hem ff filteren en langzaam opbouwen
 
Polynomial C.


Vind het best nog wel wat hebben die mooie geluidjes hoor?


Met welk stukje hardware heb je dit gemaakt?
Heb je dit stukje op de retro style opgenomen en zo ff snel live met de vingers gespeeld ?


Vaak in gedachten hoor je uit niets zo maar een mooie melodie terminste ik wel


Alle de melodies of leads die ik maak kan ik niet zo uit niets foutloos maken die ik in mijn kop hoor
Ik doe het altijd stap voor stap haha
Of ik speel soms een beetje vals en luister ik naar mijn midi pack van alle nummers die er zijn 50.000 daar zit altijd een mooie tussen
ff de midi inladen oo je daw ff een paar akkoorden aanpassen naar een nieuwe 2017 gevoel en klaar
een oplossing voor producers die daar niet altijd goed in zijn zoals ik hahaha

Ik kijk en luister altijd vol inspiratie hoe mooi bepaalde mensen soms zo uit niets zo een super melodie maken
 
Laatst gewijzigd:
Jazeker is dat effectief ligt er aan wat voor soort track je maakt
En hier een trap remix project met 50 cent er door
Sorry zou kunnen dat die echt slecht is heb weinig ervaring hier in
I stil love the 808 en 909 for BEATS ANd KICKS

Vind het idee wel leuk, 50ct hoeft dan weer niet zo van mij.
 
Vind het best nog wel wat hebben die mooie geluidjes hoor?


Met welk stukje hardware heb je dit gemaakt?
Heb je dit stukje op de retro style opgenomen en zo ff snel live met de vingers gespeeld ?

SH-01A: het sequencer gedeelte
Volca sample: TR-808 drums
TR-09
TB-03
Eminent 310: de achtergrond strings
Microkorg: het melodietje naar het einde toe.

Alles is live ingespeeld en spoor per spoor opgenomen met Audacity.
Het sequencer gedeelte is ingespeeld in de interne sequencer van de SH-01A.
 
Ik vind jouw tracks altijd rete-goed, maar deze vind ik wat minder.. vooral omdat die arp zo random klinkt.. octaafjes hoger enzo.. Die melodie op het einde vond ik wel heel mooi, al mag die iets luider.. Ook je acidlijntje mag luider. Succes ermee Nick ! :)
 
Back
Top