• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Overbodig geworden: Lexicon, Alesis, DBX, Aphex, Behringer, Kawai, MOTU

JP8

Twist my knob? MY KNOB???
Lid sinds
16 augustus 2002
Berichten
451
Locatie
Utrecht
Aantal dingetjes in de aanbieding die ik niet meer gebruik. Allemaal prima spul. Gebreken worden vermeld indien van toepassing. Goudeerlijke handel. Bij ophalen is er voor forumleden gratis koffie. :okdan:

Behringer PX2000 schakelbare patchbays (7x)
Goede patchbays met veel mogelijkheden voor routing. 48 schakelbare patchpunten! Ik heb er teveel, dus deze mogen naar een nieuwe eigenaar. Ik heb er 7 staan die weg mogen.
Per stuk €30,-
Per twee €50,-
Alle 7 voor €150,-


Fostex patchbay model 3013
Prima patchbay met 32 direct geschakelde in-/uitgangen. Ziet er nog heel mooi uit.
Mag weg voor €40,-


Signex Modpatch patchbay
Niet meer moeders mooiste, gebruikt, maar wel van de bekende Signexkwaliteit. Top-patchbay met 48 vaste patchpunten.
Mag mee voor €45,-


Audio Spectrum Patch Box PB-32 patchbay
Degelijk patchbay met 32 directgeschakelde patchpunten.
Mag weg voor €25,-


Lexicon MPX110 multi-effectprocessor
Mooie Lexicon effecten met dat fijne randje op de reverb. De echte Lexicon-sound in een betaalbaar doosje. Ziet er nog mooi uit. Zonder adapter.
Ophalen voor €80,-


Alesis MIDI-verb III multi-effectprocessor
Prima all-round effectprocessor. Was destijds een van de meestverkochte multi-effectprocessors. Ziet er goed gebruikt uit, maar doet het nog prima. Zonder adapter.
Ook voor €80,-


MOTU Midi Time Piece AV midi patchbay (Mark of the Unicorn)
Mooie programmeerbare midi patchbay met extra opties voor het syncen van beeld en geluid. Adat-compatibel en geschikt voor protools. 7x7 midi patchmatrix. Mooi ding, maar overbodig geworden in mijn setup. Zoals je op de foto kunt zien ontbreekt er een dopje van een knopje. Dit beïnvloedt de werking niet. Verder is dit een prima apparaat. Voor wie nog een midi-patchbay kan gebruiken.
Voor forumleden, €125,-


Behringer Composer MDX2100 Compressor
Prima compressor van Behringer. Klein mankement: de jack-uitgang van kanaal 1 is verwijderd en niet meer vervangen (hoeft daarom niet weg voor de hoofdprijs). Via de XLR-aansluitingen (aan te raden!) werkt alles echter perfect.
Meeneemprijsje €40,-


Aphex 104 Aural Exciter, Type C2
De bekende exciter van Aphex. Topsound! Ik heb er twee, dus deze mag weg. Zonder adapter.
Doe maar €130,-


Behringer Autocom MDX1200 compressor
Prima all-round compressor, (na)gemaakt naar het onderstaande Aphex 108 modelletje. Ouder model van Behringer, betere kwaliteit. Maar ik heb al meer dan genoeg compressors, dus mag deze weg.
Op te halen voor €75,-


Kawai K1r II synthesizer module (defect)
Ik heb 'm aangesloten gehad (heeft een poosje stil gestaan), maar ik kreeg er geen geluid meer uit. Geen tijd om het allemaal weer uit te zoeken. Wordt daarom verkocht als defect. Ziet er nog goed uit. Zonder adapter.
Laten we zeggen €35,-


DBX 266XL compressor gate
Prima compressor van DBX. Ook in te zetten als gate.
Alleen voor forumleden €60,-


Aphex 108 Easyrider Automatic Compressor
Kwaliteitscompressor van Aphex. Mooie schone compressie; hij doet zijn werk ongemerkt. Nauwelijks kleuring van het geluid. Misstaat niet in de professionele studio. Kan zich meten met de grotere merken. Nog altijd een topstuk. Zonder adapter.
Koopje voor €150,-


:beard:
Alles komt uit mijn privé-studio. Ik ben geen handelaar en ik doe niet aan BTW-onzin. Bij voorkeur ophalen (nabij Utrecht of Amsterdam). Verzenden is mogelijk op kosten en risico van de koper. Wordt uitsluitend verstuurd met PostNL. Bieden mag natuurlijk, maar laten we het netjes houden.
 
De Behringer en Fostex patchbays zijn inmiddels opgehaald door een vriendelijk forumlid.

Nog in de aanbieding:

- Signex Modpatch patchbay: €45,-
- Audio Spectrum Patch Box PB-32 patchbay: €25,-
- Lexicon MPX110 multi-effectprocessor
: €80,-
- Alesis MIDI-verb III multi-effectprocessor
: €80,-
- MOTU Midi Time Piece AV midi patchbay: €125,-
- Behringer Composer MDX2100 Compressor: €40,-
- Aphex 104 Aural Exciter, Type C2
: €130,-
- Behringer Autocom MDX1200 compressor: €75,-
- Kawai K1r II synthesizer module (defect): €35,-
- DBX 266XL compressor gate: €60,-
- Aphex 108 Easyrider Automatic Compressor: €150,-
 
De MDX2100 is inmiddels opgehaald door een nieuwe eigenaar.
De 266XL is vandaag met de postbode meegegaan
De K1r en MDX1200 worden morgen opgehaald.

Blijft nog over:

- Signex Modpatch patchbay: €45,-
- Audio Spectrum Patch Box PB-32 patchbay: €25,-
- Lexicon MPX110 multi-effectprocessor: €80,- -gereserveerd tot 31 juli
- Alesis MIDI-verb III multi-effectprocessor: €80,-
- MOTU Midi Time Piece AV midi patchbay: €125,-
- Aphex 104 Aural Exciter, Type C2: €130,-
- Behringer Autocom MDX1200 compressor: €75,- gereserveerd
- Kawai K1r II synthesizer module (defect): €35,- - gereserveerd
- Aphex 108 Easyrider Automatic Compressor: €150,-


Daar komt nog bij:

Lexicon MX300 effectrocessor
Hele mooie galm en veel andere effecten die in serie of parallel geschakeld kunnen worden. Maar de reverbs zijn echt onmiskenbaar Lexicon: mooi, groot, wijds en zijdezacht. Wat krasjes om de oortjes en rechts bovenop door inbouw. Verder helemaal gaaf en met een kraakhelder display. Mag weg na upgrade met MX400XL.
Mag weg voor €175,-


Alesis NanoSynth - als nieuw!
Alesis NanoSynth 64-stemmige synthesizer op 1/3 rackformaat. Klein, compact en erg compleet. Enorm veel power en goede sounds in een heel klein doosje. Klinkt als een klok, maar omdat ik ook al een QSR heb, mag deze naar een nieuw baasje. Helemaal compleet met originele voeding, boekje (handleiding) en doos. Van eerste eigenaar. Werkelijk als nieuw!
€125,- is een vaste prijs voor al dit moois. Voor dat geld vind je er nergens eentje in deze staat en met deze accessoires! Pak je kans.
 
Opgehaald door twee vriendelijke forumleden:
- Audio Spectrum Patch Box PB-32
- Signex Modpatch patchbay
- Behringer Autocom MDX1200 compressor
- Kawai K1r II synthesizer module (defect)

Blijft nog over:

- Lexicon MPX110 multi-effectprocessor: €80,- gereserveerd tot 31 juli
- Alesis MIDI-verb III multi-effectprocessor: €80,-
- MOTU Midi Time Piece AV midi patchbay: €125,- gereserveerd
- Aphex 104 Aural Exciter, Type C2: €130,-
- Aphex 108 Easyrider Automatic Compressor: €150,-
- Lexicon MX300 effectrocessor: €175,-
- Alesis NanoSynth - als nieuw!: €125,- gereserveerd


Komt nog bij:

Ensoniq SQ2 transwave synthesizer/workstation
Fantastische synthesizer met 76(!) toetsen, een octaafje meer dan de kleinere broer SQ1. Zeer gebruikersvriendelijke en compleet. Mooie geluiden en zat opties om de sounds verder te verbouwen. Een mooie synth die je ondanks zijn gebruiksvriendelijkeheid wel een poosje zoet kan houden. Minpuntjes zijn er ook: de interne batterij moet vervangen worden (ben ik nog niet aan toegekomen) en de opdruk aan de linkerkant is wat vervaagd door te fanatiek schoonmaken... Verder is dit een geweldige synth die het helemaal doet. Oerdegelijk uitgevoerd met een goedspelend klavier. Mag weg omdat ik al een SQ-Rack heb en een ander fijn lang klavier. Er staan er momenteel twee op marktplaats met een wel erg hoge vraagprijs...
...dus doe ik €175,-
 
De MOTU Midi Time Piece AV is inmiddels opgehaald door een vriendelijk forumlid.

Nog een extraatje: bij de Ensoniq SQ2 doe ik gratis een goedpassende gig-bag/tas met zachte binnenkant.


Verder is er nog over:

- Lexicon MPX110 multi-effectprocessor: €80,- gereserveerd tot 31 juli
- Alesis MIDI-verb III multi-effectprocessor: €80,-
- Aphex 104 Aural Exciter, Type C2: €130,-
- Aphex 108 Easyrider Automatic Compressor: €150,-
- Lexicon MX300 effectrocessor: €175,-
- Alesis NanoSynth - als nieuw!: €125,- gereserveerd
- Ensoniq SQ2 transwave synthesizer/workstation: €175,-


Combideals zijn mogelijk. Laat maar even weten waar je in geïnteresseerd bent.
 
Back
Top