Crockett's theme" Bass arpeggios riffs

MrBoembas

Stamgast
Lid sinds
16 juni 2016
Berichten
357
Locatie
Tuindorp Oostzaan, Amsterdam Noord
Weet iemand toevallig of "Crockett's theme" Bass arpeggios riffs samples te koop zijn ? Of te downloaden ?

Zoals ik eerder aangaf bij de meeste midifiles kloppen de Synth arpeggios Bassen totaal niet, de meeste zijn maar 1 toon terwijl het origineel over 2 octaven gaat.

Als je hem in C wilt programmeren is het dan "C (L) , C (H) Kort , C (H) kort " 95 bpm 4/4

of gaat die anders ?

(L) = Laag (H) = Hoog
 
Ik ken er niks van, maar heb je kebu zijn versie gehoord? Mss helpt t.
 
Luftmeister hier op het forum heeft een gruwelijke remake gemaakt. Lijkt als twee druppels water!
Hij postte 'm hier. Alles zelf gedaan. Wellicht kan hij je info of samples geven?
 
Luftmeister hier op het forum heeft een gruwelijke remake gemaakt. Lijkt als twee druppels water!
Hij postte 'm hier. Alles zelf gedaan. Wellicht kan hij je info of samples geven?

Ik heb hem al een pbtje gestuurd ;-) Alleen hij is al bijna een jaar niet meer op het forum geweest dus of die het leest ????

@klinkse : Kebu heeft een versie die ik juist niet bedoel :P :D !!! Ik hou het bij Jan Hammer en Ed Starink !!
 
Beste Synth vrienden,

Ik heb even via google de in programmering gevonden voor "The Crockett's theme":

Roland Jupiter Synth Bass
arpeggios riffs :

C (H) C (L) C (L) C (L) C (H) C (L) C (H) C (H) C (L) C (L) C (L) C (L) C (L) C (L) C (L) . Kort

Linn Drum 1 :
Bass / Kick Drum, Closes Hi Hat, Open Hi Hat

Yamaha DX7
: Synth Strings : (Dm F C Eb Cm Gm Dm).

Melodie : DX7 Harp / Koto en Fairlight Arr1.
 
Back
Top