Sylenth 1 start niet meer op

Dozart

Super Сasual Dating Real-life Females
Lid sinds
27 juli 2011
Berichten
1.026
Locatie
GB
Hallo,

Sinds een paar dagen wil mijn Sylenth 1 synth niet meer opstarten. Ik krijg dan dit te zien:

2ilomte.png



Ik heb het al tig keer geprobeerd opnieuw te installeren. Uiteraard ook het vorige pad grondig gewist, inclusief met CCleaner de registry. Dus dat kan het allemaal niet zijn. Een oudere versie installeren lukt wél, alleen daarmee krijg ik m'n gewenste preset niet mee terug, dus dat is ook niks.

Ik las op een Engelstalig forum iets over dat het mogelijk te maken kan hebben met een blacklist van een antivirusprogramma of zo dat dan ineens de sylenth niet meer accepteert, wellicht is dat het. Het zou mogelijk verklaren waarom nieuwe versies installeren ook niet werkt (heb ook nog illegale versies geprobeerd).

Dit is hoe dan ook zeer irritant. Iemand die weet hoe je dit mogelijk zou moeten oplossen? Ik heb ook geen idee hoe je bij die blacklists kan kijken. Maar ik weet óók niet of het 'm daar wel echt in zit.

Ik heb dit probleem al eens eerder gehad, en heb toen het hele handeltje moeten formatteren en opnieuw installeren, en toen deed ie pas weer normaal. Maar zo kun je wel aan de gang blijven steeds.
De andere plugins doen het wel allemaal gewoon. Het is echt specifiek de Sylenth, en niets anders.

Wie me kan helpen, is een held!!!!
 
ik heb het net ook nog even getest, hier werkt het prima, ik zou gewoon de laatste versie even downloaden, er is net weer een nieuwe versie uit die je zo uit je eigen support omgeving kan downloaden op de sylenth pagina.
 
Eindelijk de oorzaak gevonden. Het bleek inderdaad te gaan om een antivirus die de plugin had geblacklist. En wel de Avast!
Ik meld het hier even voor mocht iemand een keer tegen hetzelfde aan lopen.
Had dit echt al veel eerder kunnen weten (want laatst geïnstalleerde nieuwe antivirus) maar ja :P Dat heb je soms.
Problem solved iig! Gelukkig.
 
Ah, Avast weer. Zijn nogal wat problemen met de laatste updates. Oplossing is soms (werkt niet altijd), de 'hardwaregesteunde virtualisatie' uit te zetten. 'Aan' werkten een paar dingen niet, waaronder VBox & VMWare. :stupid
 
Back
Top