• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Mackie Onyx 1640i

vanballen

Vanderbalman
Lid sinds
18 Maart 2009
Berichten
1.296
Locatie
Noord NL
Wegens aanpassingen in mijn set up, bied ik het volgende te koop aan:

MPC 5000 met upgrades (grotere HD en 192 MB intern geheugen). Is in goede staat. Altijd afgedekt in rookvrije studio gestaan. Specificaties spreken voor zich voor de kenners. Richtprijs 750 euro.



Mackie Onyx 1640i. Tomixer met geintegreerde FireWire aansluiting. Is dus 16 kanaals in en out! Specificaties zijn overal te vinden. Richtprijs 750 euro.
 

Attachments

  • IMG_0383.jpg
    IMG_0383.jpg
    45,7 KB · Bekeken: 114
  • IMG_0382.jpg
    IMG_0382.jpg
    40,7 KB · Bekeken: 91
De MPC 5000 heeft inmiddels een nieuwe eigenaar.. De Mackie Onyx 1640i is nog beschikbaar. In echte nieuwstaat, geen krasje of vlekje. Zelf nieuw gekocht bij Key Music, zit zelfs nog een jaar garantie op volgensmij (3 jaar garantie totaal)..

Mag weg voor 650 euro.
 
De Mackie Onyx 1640i is nog beschikbaar. Als nieuw! En geen achteraf ingebouwde firewire, maar gewoon geïntegreerd vanaf de fabriek. De echte 1640i dus. Niet meer te krijgen, dit was de laatste die in de winkel in Nederland te koop was.
 
Sorry voor de extra kick.. dat is niet de reden van dit bericht.. kon de vorige niet wijzigen voor zover ik weet..

Sta ook open voor ruilvoorstellen.. Leuke synths zonder toetsen bijvoorbeeld..
 
De Mackie Onyx 1640i is nog beschikbaar. MPC 5000 is al wel een tijdje weg..

Kan de topicnaam wellicht worden aangepast zodat er alleen Mackie Onyx 1640i staat?
 
Mackie is nog beschikbaar.. Ondanks enkele mensen die hem al vrijwel zeker wilden hebben, is hij er nog.. Lang leve marktplaats gedrag ;)
 
Mackie Onyx 1640i nog steeds aan het wachten op een nieuwe eigenaar!

Mag weg voor 625!

Is als nieuw!
 
Back
Top