sadà\exposadà - Anschauung/Erinnerung

Fijne track, de synthpads met de lichte zweving erin, de drums lekker industrial/big.
De mids klinken hier wel erg hard door, zoals al eerder iemand noemde ja. Daardoor komt de drum ietwat op de achtergrond.
Lengte van de track is ook goed imo. Die drums aan het eind! :P
 
Fijne track, de synthpads met de lichte zweving erin, de drums lekker industrial/big.
De mids klinken hier wel erg hard door, zoals al eerder iemand noemde ja. Daardoor komt de drum ietwat op de achtergrond.
Lengte van de track is ook goed imo. Die drums aan het eind! :P

mooie omschrijving, arv, precies het effekt dat ik wilde bereiken. ik heb een tijdje niet in mijn studio gewerkt, daar even het nummer geluisterd. en ja, nu hoor ik het goed, de mids. het ligt aan de mix, ik heb de stem wat naar voren gebracht en de kick iets naar achteren, leek me toen goed klinken. nu, hoor ik dat er in een bepaald frekwentiesepektrum de boel wat verzuipt en idd de kracht van het laag overheerst.

ja de lengte, viel me ook op, niet altijd mijn sterkste kant, maar de lengte van de track is perfekt zou ik haast zeggen..

op mijn woonkamer installatie, is het mid en laag wat anders, de verhouding, die installatie heeft de kracht van een perfekte plaatsing, resolutie en detail. toch wanneer ik nu zou luisteren zou ik t wel horen gaan. moest aan de nieuwe installatie wennen, eindelik heb ik adembenemend hoog (en laag), nummers gingen heel anders klinken. wat een uitwijding. het herbeleven van muziek zoals het moet klinken, heeft me wat audiologisch verward, blijkbaar.

goed, de mix ga ik aanpakken, zal detailwerk zijn. heb ik altijd wel een zwak voor om t goed af te stemmen.

dank allen voor de opmerkingen en komplimenten!
 
Back
Top