Analogue Solutions Fusebox

Analogue Solutions komt met een nieuwe 3 VCO bak....en hij is oranje :)

Ziet er wel interessant uit!

attachment.php


Van www.sequencer.de:

This new Synth by Analogue Solutions has 3 VCOs with Sync and FM (Xmod) that also allows PWM – even the LFO has a PW setting so it can be asymmetric (maybe only for rectangular waves – possibly more) – that filter is well know to AS – it’s an Oberheim-SEM-type of state variable 12dB/Oct Filter with morph from LPW to HPF and BPF switch. it alos has an arpeggiator which is new to A-Sol-Synths, is it? The Patternator seems to be a note trigger that can be set to skip quarter notes or not maybe set it’s probability or length or both and the way which notes are highlighted or played with accent or not – at least to me it looks like that.

Meer foto's via Matrixsynth:

http://www.matrixsynth.com/2017/06/new-orange-synth-coming-from-analogue.html
 

Attachments

  • AnalogueSolutions_Fusebox_288.jpg
    AnalogueSolutions_Fusebox_288.jpg
    78,8 KB · Bekeken: 111
Neem bijvoorbeeld nu de Leipzig of Telemark keys, die kosten 999 ex VAT en staan vervolgens voor 1290 euri bij MS en Thomann.

Zal ook wel zoiets zijn deze Fusebox
 
Is ie eigenlijk 19" en/of rackable?
Heb niet naar de afmetingen gekeken...
Maar dat lijkt me wel verdomde handig...
Dat zouden eigenlijk alle desktop synths moeten zijn :)
 
ik vind het er fraai uitzien. Maar naar mijn smaak klinken de AS een beetje van het zelfde

eerlijkgezegd hebk datook mteen / vaker met bv net niet [egt diktop, gemaakt , eigen in zn soort, vostok wask nooitwegvan ,..
:engel:
hoo effwel leuk spul , vostok was knap duur int gld tydperk dik d8ik 2200 / 2500 ofso

[at leo wels gehad soon vostok behalvet look alike matrix dingetjuh wast nou egtwat , CRUELLS , qa koffersynth
looks will decive ']
:D:mega:

is met mcbeth / studio electronics ..ook een beetjuh watze eerder maakte , reflect wel vaak terug in new modellen van as / studio=electronics [boomstars vonk ook netjes payable .. net as de sem module ,

oranjuh =gwoon kanjerkleur~!:doei:
[kwil mteen een wavestation waldorf xt ']]
 
Ziet er echt leuk uit!
Zie ik nou goed dat er geen S&H op zit? Wel jammer aangezien ze wel al een LFO en een noise erin hebben verwerkt..
Wellicht dat die patternator een beetje hetzelfde doet?

Lijkt mij wel leuk om te hebben iig :engel:

Gaan we hem kopen?? :dubbel:
 
Ja ik ken hem... en waanzinnig gaaf en enorm dikke sound. Ook op m'n wishlist :)
Ik heb de Leipzig-Keys gehad en heel veel spijt dat ie verkocht is (is niet meer leverbaar aldus Tom) maar beslist ook een aanrader hoor
 
Back
Top