Geoff
Stamgast
Is het mij toegestaan mijn frustraties aangaande mijn eerste ervaring met de Bax-shop help desk alhier te ventileren?
Probleem... Ik wilde een b stock product bestellen waar een kortingscode op van toepassing was. Ik kon in de bestelling de kortingscode ingeven, en deze werkte perfect, maar ik wilde een deel van de betaling uitvoeren met 4 cadeaubonnen die ik nog had... PROBLEEM. je kan dus geen kortingscodes, en cadeau bonnen combineren in 1 bestelling...
Telefonisch contact gehad met de helpdesk, mijn probleem (met hand en tand) uitgelegd, de cadeaubon codes telefonisch doorgegeven, en er zou een betaal link per mail volgen (kostprijs telefoon gesprek 4 euro!).
Even later een mail gekregen met de betaal link voor mijn item, inclusief de kortingscode, maar zonder de cadeaubon codes (jaah, dat had ik zelf dus ook gekund...) kort daarna een mail met de excuses dat de kortingscodes niet bruikbaar waren, en of ik de codes wilde door mailen zodat ze alsnog konden proberen het bedrag hiervan in rekening te brengen.
Ik mail hen een foto van de 4 cadeau bon codes, na verschillende uren te wachten zelf nog even gemaild, waarop een zeer onvriendelijke reply kwam, and I quote:
Ik heb dit nagekeken, maar dit zijn kortingscodes van 5% per bon Helaas kan er van een kortingscode maar 1 op een order worden toegevoegd. Ik zie dat je al geluk hebt gehad, aangezien mijn collega 10% korting op je order heeft verrekend in plats van 5%. Ik kan deze kortingsbonnen dus helaas niet toevoegen op deze order. Fijn weekend.
Eeeeuh Neee.
Ik mail terug met een foto van de voorkant van de cadeaubonnen, waar dus de vermelding cadeaubon op staat, maar daar komt geen reactie op.
een paar uur later dan nog maar eens gebeld, een zeer vriendelijke man aan de lijn die mij in no time gelijk geeft, en geen probleem ziet waarom de cadeaubonnen niet verrekend zouden kunnen worden. hij zou mij binnen 10 minuten een nieuwe betaal link sturen met het juiste bedrag (kostprijs telefoongesprek 4 euro)
Jaaa daag...
verschillende uren later nog geen betaal link gezien. nog maar eens een iets bozere mail gestuurd, waarop prompt een reply komt. de waarde van de cadeaubonnen werd verrekend in mijn order, en gelieve het nieuwe bedrag over te schrijven...
Jaaa Hoe?
In deze mail zit geen betaal link, ik zie wel dat er aan mijn bestelling iets is veranderd, maar kan deze betaling dus niet op de reguliere manieren uitvoeren.
Is het altijd zo bij de bax-shop helpdesk? Er worden beloftes gemaakt die niet nagekomen worden, je krijgt verkeerde, en onvolledige informatie, het is toch allemaal geen 'rocket science' en zou toch niet zo moeilijk moeten zijn...
Wat mij vooral opvalt is dat het dus niet mogelijk is om op de site iets te bestellen waar een kortingscode op van toepassing is, en dit dan te betalen met een (of meerdere) cadeaubon(nen)
Alvast bedankt om mij mijn verhaal eens te laten doen, reacties graag, en ik hou jullie op de hoogte van het vervolg.
Probleem... Ik wilde een b stock product bestellen waar een kortingscode op van toepassing was. Ik kon in de bestelling de kortingscode ingeven, en deze werkte perfect, maar ik wilde een deel van de betaling uitvoeren met 4 cadeaubonnen die ik nog had... PROBLEEM. je kan dus geen kortingscodes, en cadeau bonnen combineren in 1 bestelling...
Telefonisch contact gehad met de helpdesk, mijn probleem (met hand en tand) uitgelegd, de cadeaubon codes telefonisch doorgegeven, en er zou een betaal link per mail volgen (kostprijs telefoon gesprek 4 euro!).
Even later een mail gekregen met de betaal link voor mijn item, inclusief de kortingscode, maar zonder de cadeaubon codes (jaah, dat had ik zelf dus ook gekund...) kort daarna een mail met de excuses dat de kortingscodes niet bruikbaar waren, en of ik de codes wilde door mailen zodat ze alsnog konden proberen het bedrag hiervan in rekening te brengen.
Ik mail hen een foto van de 4 cadeau bon codes, na verschillende uren te wachten zelf nog even gemaild, waarop een zeer onvriendelijke reply kwam, and I quote:
Ik heb dit nagekeken, maar dit zijn kortingscodes van 5% per bon Helaas kan er van een kortingscode maar 1 op een order worden toegevoegd. Ik zie dat je al geluk hebt gehad, aangezien mijn collega 10% korting op je order heeft verrekend in plats van 5%. Ik kan deze kortingsbonnen dus helaas niet toevoegen op deze order. Fijn weekend.
Eeeeuh Neee.
Ik mail terug met een foto van de voorkant van de cadeaubonnen, waar dus de vermelding cadeaubon op staat, maar daar komt geen reactie op.
een paar uur later dan nog maar eens gebeld, een zeer vriendelijke man aan de lijn die mij in no time gelijk geeft, en geen probleem ziet waarom de cadeaubonnen niet verrekend zouden kunnen worden. hij zou mij binnen 10 minuten een nieuwe betaal link sturen met het juiste bedrag (kostprijs telefoongesprek 4 euro)
Jaaa daag...
verschillende uren later nog geen betaal link gezien. nog maar eens een iets bozere mail gestuurd, waarop prompt een reply komt. de waarde van de cadeaubonnen werd verrekend in mijn order, en gelieve het nieuwe bedrag over te schrijven...
Jaaa Hoe?
In deze mail zit geen betaal link, ik zie wel dat er aan mijn bestelling iets is veranderd, maar kan deze betaling dus niet op de reguliere manieren uitvoeren.
Is het altijd zo bij de bax-shop helpdesk? Er worden beloftes gemaakt die niet nagekomen worden, je krijgt verkeerde, en onvolledige informatie, het is toch allemaal geen 'rocket science' en zou toch niet zo moeilijk moeten zijn...
Wat mij vooral opvalt is dat het dus niet mogelijk is om op de site iets te bestellen waar een kortingscode op van toepassing is, en dit dan te betalen met een (of meerdere) cadeaubon(nen)
Alvast bedankt om mij mijn verhaal eens te laten doen, reacties graag, en ik hou jullie op de hoogte van het vervolg.
Last edited by a moderator: