Mooi verhaal, leuk om ff te kijken

Hier herken ik wel iets in. Ik ben ook begonnen met deuntjes maken toen ik een burnout had.
En het heeft idd "therapeutisch" gewerkt.. :-)
 
Hier herken ik wel iets in. Ik ben ook begonnen met deuntjes maken toen ik een burnout had.
En het heeft idd "therapeutisch" gewerkt.. :-)

Herkenbaar :)
 
let u even op zorgverzekeringen: dus met onmiddelijke ingang en terugwerkende kracht vanuit het basispakket de mogelijkheid om Thomann/Bax/Thonk/Schneidersladen of soortgelijke rekeningen te kunnen declareren ter preventie en behandeling van angst en paniekklachten, burnout en alle overige in de DSM opgenomen diagnosen.
 
Mijn laatste aankoopfacturen liggen al bij FBTO, daar kon ik zelfs extra modules afnemen ;)
 
Uit onderzoek is gebleken dat vintage synths minstens dubbel zo effectief zijn tegen dit soort klachten dan de Elektron spulletjes van meneer. Voor een vergoeding vanuit het basispakket is het voldoende om een foto van je studio/mancave te uploaden met opgave van de geschatte dagwaarde, tezamen met een link naar je soundcloud.
 
Zijn keuze - als ex-verkeersleider - voor elektronische muziek en techno begrijp ik wel, maar met fiets en gitaar de natuur in en lekker spelen werkt denk ik 2x zo goed tegen stress.

Hij had hier veel eerder mee moeten beginnen, dat is wel zeker.
 
Uit onderzoek is gebleken dat vintage synths minstens dubbel zo effectief zijn tegen dit soort klachten dan de Elektron spulletjes van meneer. Voor een vergoeding vanuit het basispakket is het voldoende om een foto van je studio/mancave te uploaden met opgave van de geschatte dagwaarde, tezamen met een link naar je soundcloud.

Ik kreeg ook bericht van de zorgverzekeraar!
Alleen de eerste 385 euro komt voor rekening van je eigen risico.:mega:
 
Zijn keuze - als ex-verkeersleider - voor elektronische muziek en techno begrijp ik wel, maar met fiets en gitaar de natuur in en lekker spelen werkt denk ik 2x zo goed tegen stress.

Misschien wel, maar dat hangt natuurlijk ook gewoon van de persoon en de omstandigheden af. Het is maar net wat je trekt en rust geeft.

Ik zit de laatste tijd ook niet zo lekker in mijn vel (geen burnout of zo) en ik hoop dat ik dit eens kan omzetten in een track die ik ook echt weer eens afmaak. Heb al zo lang niets gemaakt, het gaat eigenlijk nergens meer over. Soms ben ik wel eens jaloers op artiesten die er zo goed in zijn een bepaald kutgevoel te vertalen naar iets moois.
 
@ Hooihuis
Klopt! Wat voor de een werkt, werkt voor de ander misschien juist averechts.

Lekker sporten, een wandeling langs het strand, de wind in je gezicht (blik op oneindig en hoofd leeg maken) en een nieuwe liefde helpen meestal wel.

Maar muziek kan wonderen doen, zoals ook blijkt uit het boek "Singing in the brain" van Erik Scherder. Het boek is vorige maand verschenen en ik ben het nu aan het lezen. Het boek kan een hele openbaring voor velen zijn. Een alternatief idee misschien om je uit het dal te trekken?

"Singing in the brain" van Erik Scherder:
http://www.singeluitgeverijen.nl/athenaeum/boek/singing-in-the-brain/
 
Interessante boekentip KatieMusic die gaat de volgende reis de koffert in. @ Hooihuis: wens voor je dat de tekst onder je profiel naam spoedig weer kan wijzigen naar : "Heeft er weer belachelijk veel zin in"
 
@ Hooihuis
Klopt! Wat voor de een werkt, werkt voor de ander misschien juist averechts.

Lekker sporten, een wandeling langs het strand, de wind in je gezicht (blik op oneindig en hoofd leeg maken) en een nieuwe liefde helpen meestal wel.

Maar muziek kan wonderen doen, zoals ook blijkt uit het boek "Singing in the brain" van Erik Scherder. Het boek is vorige maand verschenen en ik ben het nu aan het lezen. Het boek kan een hele openbaring voor velen zijn. Een alternatief idee misschien om je uit het dal te trekken?

"Singing in the brain" van Erik Scherder:
http://www.singeluitgeverijen.nl/athenaeum/boek/singing-in-the-brain/

Bedankt voor de tips! Ook voor wat betreft het boek natuurlijk (wie weet ga ik dat inderdaad lezen).

@mcdjan007: Ook bedankt hoor! Maar die tekst onder mijn profiel heb ik al heel lang... staat meer voor het gegeven dat ik wel genoeg synths etc. in huis heb en dat meer dus niet nodig is :D Misschien dat ik maar eens een nieuwe ga verzinnen.
 
Back
Top