Wat kies je als laatste liedje dat je ooit zou horen op je sterfbed?

Iets van Marco Borsato misschien, dan voelt de dood tenminste als een bevrijding en iets om naar uit te kijken.
 
Ja zowat van die nieuwe schlager. Dokter, waar blijft die prik, ik spring hier over 3 seconden door t raam
 

Gerrit Dekzeil , Geld, drank en lekkere wijven....
 
Last edited by a moderator:
John Cage - 4:33
 
Op mijn sterfmoment niet meteen muziek (nu ja, misschien verander ik op dat ogenblik nog van idee... maar dat maakt de zaak alleen maar triester en onwenniger).
Hopelijk duurt het sterven niet te lang, zonder slag of stoot het licht uit, geen dagen- of maandenlange doodstrijd, daar zou ik zelf niet tegen kunnen.
Neen, kort en misschien krachtig...

Inspirerende song deze dan wel weer...



Cheers,
Exo. :mega:
 
Mocht, in de meest idylle situatie, het zo zijn dat ik bewust mag zijn en door euthanasie mag gaan gelijk met een plaat
(je weet, het zal altijd anders zijn dan dat je het in gedachte hebt) dan mag voor mij het stoppen waar het muzikaal
begon...

Ik herinner me toen ik het als kind voor het eerst hoorde, de intro als zonnestralen die door je oogleden doordringen,
net voordat je je ogen opent na de slaap... Het einde als een signaal uit de ruimte, waarvan niemand weet wat het betekent...



Tot die tijd geniet ik heel erg, veel te, bewust van alles dat sonisch is, en maak ik geheel zonder benodigdheden, de
bijbehorende tijdrijzen, ik weet van de meeste platen immers nog het moment dat ik ze voor het eerst hoorde...
 
'Return to sender' -
 
Bedankt voor deze mooie muzikale ontdekking
Ja.. zo'n mooie trip <3 Toevallig draaide ik em laatst nog op mijn nieuwe setje wat ik in mijn living heb staan. (2 x deze MCB CR) was toen net binnen en had de buren gewaarschuwd en mocht het ff opengooien, ze zullen ook wel genoten hebben. :D
 
Gadver.waar je al niet mee bezig kan
Zijn.
Een raad ga vooral
Niet met ouderen mensen om.die praten je het graf in.

Dus blijf in de natuur
En ga je eigen weg
Groeten van amdreos
 
Ik hoop in vrede heen te gaan, morgen of over een tijdje. Koorboek en MS-20 gaan mee de kist in.



 
maakt ni uit wat, als ik op dat moment nog maar kan horen,,
en ja, mijn eigen tracks nog is allemaal en dan enkele keren insider met Destiny en al de 5 star retro tracks, dus dan zijn we weer twee jaar verder.
ni één laatste track, Als ik nog maar kan horen, want met dat corona glazen bol lucht machien...
 
Mocht, in de meest idylle situatie, het zo zijn dat ik bewust mag zijn en door euthanasie mag gaan gelijk met een plaat
(je weet, het zal altijd anders zijn dan dat je het in gedachte hebt) dan mag voor mij het stoppen waar het muzikaal
begon...

Ik herinner me toen ik het als kind voor het eerst hoorde, de intro als zonnestralen die door je oogleden doordringen,
net voordat je je ogen opent na de slaap... Het einde als een signaal uit de ruimte, waarvan niemand weet wat het betekent...


Hey ! Dat gevoel ken ik bij deze plaat :)
En toen ik dit als klein gemmetje uit m'n bontempi-luchtorgel gepeuterd kreeg, was ik ook om.

Maar dan eigenlijk alleen als laatste plaat als de cirkel dan ook echt weer rond is, als ik incontinent in de ballenbak eindig.

Doe mij anders maar: Light my fire - the Doors (bij een vredig einde in uitvoering)
of: Chop suey - System of a down (bij een einde met een klap, het moment voor ik om die laatste boom krul ofzo)
Het laatste scenario is het meest te verwachten, denk ik :D
 
Back
Top