Wat kies je als laatste liedje dat je ooit zou horen op je sterfbed?

Ik wou net zeggen: niemand die een van zijn eigen creaties kiest, en dan post iemand dit ^^:D
 

@mcdjan007: DJ Shadow Organ donor?

Ik heb zo'n vermoeden waar hij zijn inspiratie voor het organ loopje vandaan haalde:

Van Jeff Wayne's multi-track ( 2 x24 = 48 ) en synthesizer pionierende War of The Worlds ( 1978 )

Meer specifiek:

"Forever Autumn" met vocals van Justin Hayward (van de Moody Blues), " 'cause you're not here.... "

En ook hierin komen af en toe komen er wat van die analoge synths voorbij.

Even een sprong terug naar de tijd van veelkleurige nylon shirts en lange haren:



Overigens ook een passende in dit lijstje.....
 
Een vroegere vriendin van me opperde indertijd dat je zou moeten doen waar je als kind blij van werd.

Weet alleen niet of dat ook op gaat voor muziek op je sterfbed. Om nu 'De boertjes van buuten' (ja ja, schandalig natuurlijk maar was wel daadwerkelijk mijn eerste eigen elpee als jochie zijnde) op je sterfbed te draaien...
 


even serieus waarschijnlijk deze (rekening houdend met het feit dat ik op een Synthforum zit).

Deze man laat synthesizers zo organisch klinken dat ik soms denk dat ik in een biologische zeekomkommer verander als ik naar zijn muziek luister. hij doet ook zijn eigen vocals trouwens, worth checking out!
 
Deze man laat synthesizers zo organisch klinken dat ik soms denk dat ik in een biologische zeekomkommer verander als ik naar zijn muziek luister. hij doet ook zijn eigen vocals trouwens, worth checking out!

Klinkt zeker organisch, ken eigenlijk niets wat er op lijkt, mooi hoor!
 
Ik wil Jeroen Baars op mijn begrafenis. Net voordat ze mij in het gat flikkeren, liefst zonder kist gewikkeld in een tering vies oud drumkleed inclusief kots van punkers, wil ik dat Jeroen een fust bier tegen m'n kop slaat.

Ik heb al iemand die in minimaal een half uur gaat vertellen hoe lelijk ik was, en ben. Want mooier zal je er niet op worden als je een week ligt te rotten in een drumkleed op straat.
 
Ik verwacht wel dat die KLOENK een sample word, en dat ik minimaal 345 keer per jaar terug kom in een kut nummer :D
 
Ik verwacht wel een mooi bloesje heh

attachment.php
 

Attachments

  • Screen Shot 2017-10-31 at 20.06.40.jpg
    Screen Shot 2017-10-31 at 20.06.40.jpg
    48,2 KB · Bekeken: 93
Klinkt zeker organisch, ken eigenlijk niets wat er op lijkt, mooi hoor!

Zeker! Flako is een held. hij staat in de melkweg binnenkort (daar wacht ik al jaren op) maar ik woon in Engeland tot en met januari. en hij treed woensdag in london op maar dat is ook 5 uur reizen, en op woensdag dus niet zo handig. dubbel zuur dus haha.

als je geïnteresseerd bent in zijn muziek is zijn album "natureboy" ook zeker het luisteren waard!

Artiesten die niet echt deze stijl hebben maar wel in zijn straatje passen zijn:
Shigeto, Afta - 1 & Hector Plimmer

Kijk Hector's against the clock hier:
 
Het hele sterfbed-gebeuren zie ik niet zo zitten. Liever snel en onverwacht. Misschien omdat ik door ouderdom bijna blind was geworden en die bus bij het oversteken niet zag, of zoiets. Net daarvoor hoorden m'n bijna dove oren in de buurtsuper nog wat flarden van een geluidsdrol uitgezonden door Sky Radio, dat is niet mooi, maar je kunt niet alles hebben.
 
Tja. Ik heb een keer mijn auto door ijzel de beboomde berm ingegleden op Frank Boeijen. Boom uit en eentje geknuffeld met de deur. Je weet nooit wat je laatste flard muziek wordt.
 
Moeilijk om nu te moeten kiezen wat ik op mijn sterfbed wil horen, mijn voorkeur voor muziek is erg afhankelijk van mijn stemming. Misschien ben ik dan juist heel vrolijk en energiek..
 
Back
Top