• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

Waldorf Quantum - 8 Voice Hybrid Poly Synth

Waldorf Quantum - 8 Voice Hybrid Poly Synth

Attachments

• Quantum_straight.jpg
    Quantum_straight.jpg
    109,6 KB · Bekeken: 394
Last edited by a moderator:

Nap

XVintage lid
Hoe nieuwer en digitaler, hoe harder je mag afschrijven meestal. Heb een keer dik 50% verlies mogen pakken op een Motif XS omdat niet lang na aanschaf een nieuw model uitkwam. Au.

sinew1958

Ouwe rot
Hoe nieuwer en digitaler, hoe harder je mag afschrijven meestal. Heb een keer dik 50% verlies mogen pakken op een Motif XS omdat niet lang na aanschaf een nieuw model uitkwam. Au.
Maar als je nu 20 jaar wacht zal die Motif XS 150% opbrengen8>

bikkel

Everything is on the One
Tja als je je synths als zakelijke post mag opvoeren dan heb je op zich al de BTW niet meer plus het is een investering dus daar heb je dan weer belastingvoordeel over. En mocht je hem dan jaren later tweede hands verkopen nadat hij afgeschreven is dan vang je nog een redelijk hoog percentage van de prijs die je er daadwerkelijk voor betaald hebt. Vandaar dat ik toch meer naar nieuwe machines aan het kijken ben, of bakken waarvan ik denk dat ze nog steeds gunstig geprijsd zijn.

4-Tek

Overjarig lid
Ik heb in ieder geval net te laat op de Koop knop bij Bax geklikt. Dus nu maar wachten op sKeLetvM zijn 2ehands Quantum voor 2,5k dan :-)