Rumours Musikmesse 2017 Frankfurt

VasC

Dat smurfen we...
Lid sinds
8 november 2003
Berichten
3.565
Locatie
Boven het Noordzeekanaal
Van 5 april t/m 8 april is de Musikmesse weeer in Frankfurt. Hopelijk worden we verrast door mooie nieuwe gear.

In ieder geval heeft Waldorf aangegeven in hun nieuwsbrief dat ze met nieuwe producten komen.
 
Ja ik kreeg de mail ook maar ik zag in de mail alleen de bekende software die al enige tijd op de markt is.
Ik heb het idee dat er echt wel interesse zou zijn als ze een Blofeld met lekker wat knoppen zouden laten zien.
Tenslotte is er ook al een studio sledge uitgebracht met Waldorf aan de binnenkant.
Als ze dan ook wat nieuwe zaken erop doen en naast de erg goede arpeggiator ook een uitgebreide stepsequencer erin stoppen, looping mogelijkheden en een flink scherm dan zou dat een leuke aanwinst in synthland zijn.
Dan zou die weer helemaal up to date zijn.
 
Moet je er ook ff bij zeggen dat hun VST's gedurende de Musikmesse 30% naar beneden gaan qua prijs toch?
 
Moet je er ook ff bij zeggen dat hun VST's gedurende de Musikmesse 30% naar beneden gaan qua prijs toch?
Dat had iemand al gemeld in het plug in discount topic.
 
Ha!

Blofeld XT!

:halleluja

Meer knoppen en schuivers of misschien zelfs een joystick of een 3D pad... groter scherm hoeft niet echt...
 
Dubbele post...
 
Laatst gewijzigd:
Een nieuwe multi-track USB audio interface...

dsc-0475-800x530_orig.jpg


Er is vast wel een reden of 10 te bedenken waarom niemand dit eerder gedaan heeft... :bekdicht:
 
Gaat Korg ooit nog een kleinere versie van de MS10 uitbrengen net zoals ze met de MS20 hebben gedaan?
 
Gaat Korg ooit nog een kleinere versie van de MS10 uitbrengen net zoals ze met de MS20 hebben gedaan?

Ik hoop het niet en zie niet in waarom ze dat zouden doen.
Dan hoop ik nog eerder op een Volca-M of Volca-Wavestation...
 
Gaat Korg ooit nog een kleinere versie van de MS10 uitbrengen net zoals ze met de MS20 hebben gedaan?

Denk dat ze dan eerder gaan voor een monopoly of polysix. met nieuwe zelfgemaakte filters.

het filter van de odyssey is ook goed gelukt.
 
Ik hoop het niet en zie niet in waarom ze dat zouden doen.
Dan hoop ik nog eerder op een Volca-M of Volca-Wavestation...

Omdat ik graag nog eens een Korg MS10 zou willen hebben.:D
 
Back
Top