Beste mastering studio voor techno 2017

Ik ken (van naam) The Exchange en Glasgow Mastering van Coner Dalton.

Beide schijnen erg goed te zijn. Glasgow Mastering is ook betaalbaar. The Exchange is de prijslijst onderweg. Iemand ervaring met deze?
 
Ik heb veel Exchange persingen uit de jaren 90/00 in mij collectie. Niks was zo hard geperst als wat zij deden. Al heb ik wel begrepen dat Nilz dat deed maar inmiddels is overleden. Echter vermoed ik dat zijn kennis nog wel bij andere engineers daar is terecht gekomen.
 
Ik heb veel Exchange persingen uit de jaren 90/00 in mij collectie. Niks was zo hard geperst als wat zij deden. Al heb ik wel begrepen dat Nilz dat deed maar inmiddels is overleden. Echter vermoed ik dat zijn kennis nog wel bij andere engineers daar is terecht gekomen.

Ik lees over Exchange voornamelijk vinyl mastering. Geen idee of ze ook digitaal masteren eigenlijk?
 
Ja, doen ze ook. Ik heb 2 jaar terug prijzen opgevraagd. Zat ook digitaal bij.
 
Dit is van 2 jaar terug. Ik ben benieuwd hoe de prijzen nu zijn. Wil ook nog steeds wat doen...

To master 3 tracks for CD / digital would cost approx:

1.5 Hours of studio time (£160.00 per hour) = £240.00

1 x FTP Transfer = £5.00

Total = £245.00 + VAT (if applicable)

We do try to keep as close to the quoted studio time as possible, however we must stress that all studio time is variable and subject to change.


To cut 3 track 12” vinyl lacquers would cost £225.00 including lacquers. Shipping and VAT are additional (if applicable)
 
Dit is van 2 jaar terug. Ik ben benieuwd hoe de prijzen nu zijn. Wil ook nog steeds wat doen...

To master 3 tracks for CD / digital would cost approx:

1.5 Hours of studio time (£160.00 per hour) = £240.00

1 x FTP Transfer = £5.00

Total = £245.00 + VAT (if applicable)

We do try to keep as close to the quoted studio time as possible, however we must stress that all studio time is variable and subject to change.


To cut 3 track 12” vinyl lacquers would cost £225.00 including lacquers. Shipping and VAT are additional (if applicable)

Nice! Zal als het afwijkt hier even posten.
 
Dit is van 2 jaar terug. Ik ben benieuwd hoe de prijzen nu zijn. Wil ook nog steeds wat doen...

To master 3 tracks for CD / digital would cost approx:

1.5 Hours of studio time (£160.00 per hour) = £240.00

1 x FTP Transfer = £5.00

Total = £245.00 + VAT (if applicable)

We do try to keep as close to the quoted studio time as possible, however we must stress that all studio time is variable and subject to change.


To cut 3 track 12” vinyl lacquers would cost £225.00 including lacquers. Shipping and VAT are additional (if applicable)

Prijzen zijn nog hetzelfde :okdan:
 
Thanks! ziet er goed uit.
Al hoop ik wel dat hij aangepaste prijzen heeft voor de wat meer underground stylen want 400,- ex per track vind ik wel een beetje aan de hoge kant.

Da's extreem hoog. Zelfs Abbey Road en Wisseloord vragen véééél minder per track.

BTW als je digitaal laat masteren houd dan in de gaten of ze ook kunnen masteren voor bv Spotify en iTunes e.d.. Ze gebruiken allemaal verschillende codec's bij het streamen/downloaden van de muziek waardoor je muziek bij de een anders klinkt dat bij de ander. Ook bij het downloaden.
 
Da's extreem hoog. Zelfs Abbey Road en Wisseloord vragen véééél minder per track.

BTW als je digitaal laat masteren houd dan in de gaten of ze ook kunnen masteren voor bv Spotify en iTunes e.d.. Ze gebruiken allemaal verschillende codec's bij het streamen/downloaden van de muziek waardoor je muziek bij de een anders klinkt dat bij de ander. Ook bij het downloaden.

Ben me bewust van de luff's tegenwoordig. Jammer genoeg is mijn distributeur nog niet 100% up to date om verschillend te kunnen uploaden voor verschillende services helaas.

Nou moet ik zeggen dat het voor mijn style (nog) niet essentieel is gezien de hoofdmoot zijn dj tracks toch niet bij Itunes koopt. Is mijn indruk in ieder geval ;)

Dat verschil bij het downloaden daar was ik me niet bewust van en ga ik eens onderzoeken.
 
Back
Top