• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland Fantom S (61), nieuwstaat + 256MB RAM

RaptorRVL

Nieuwkomer
Lid sinds
8 februari 2017
Berichten
12
Wegens overcompleet/vervanging heb ik een Roland Fantom S (61) te koop!

Deze is altijd zeer (lees: extreem) netjes behandeld en heeft altijd binnen gestaan (op de computer aangesloten geweest) en verkeert daarom ook nog in zéér goede conditie (nieuwstaat). Hij functioneert ook nog als nieuw; het display, alle knoppen, pads, D-Beam etc. werken nog perfect.
Originele bon ook nog aanwezig!

Tevens zit er een uitbreiding in van 256MB RAM, wat voor de Fantom S meer dan voldoende is lijkt me zo (is ook tevens de max uitbreding ;)).

Prijs: Staat op MP voor € 450 maar als speciale Synthforum prijs: € 400,- *D

Nou ja, ik hoef jullie hier waarschijnlijk niet uit te leggen wat de/een Fantom S allemaal kan. Heb wel even een opsomming van Roland af:

  • Advanced music production studio with 61-note keyboard
  • Seamless integration of audio and MIDI using ROM waves and sampling with realtime timestretch capability
  • All-new Patches and Rhythm Sets built from new 64MB wave ROM
  • 32MB sample RAM (expandable up to 288MB) with .WAV/AIFF compatibility
  • 16MB flash RAM retains your favorite sounds; optional SmartMedia storage
  • New "Skip Back Sampling" for continuous sampling - never lose an idea again!
  • Dynamic Pad Bank with 16 velocity-sensitive pads for easy sample triggering
  • 3 MFX processors, plus dedicated reverb, chorus and new mastering processor
  • Expandable via four optional SRX-Series Wave Expansion Boards
  • USB port for .WAV/AIFF file exchange with a PC or Mac
  • 4 Line outputs (2 stereo or 4 mono), stereo Line input and 24-bit S/PDIF digital output

Voor meer informatie en specs zie: https://www.roland.com/us/products/fantom-s/
Daar zijn tevens nog veel meer dingen te vinden zoals handleidingen, software en updates. Dan hebben we dit forum natuurlijk nog en de Roland Clan Forums. Zojuist ook nog even op YouTube gekeken, maar daar zijn ook behoorlijk veel filmpjes te vinden van dit apparaat!

Foto's:
Fantom-Links2.jpg
Fantom-Links3.jpg
Fantom-Rechts1.jpg
Fantom-Rechts2.jpg
Fantom-Achter-Aansluitingen.jpg
Fantom-Achter-TypePlaatje.jpg
 
Even een kleine bump en prijs update:

Vaste prijs: € 350,-

Mocht je vragen en/of opmerkingen hebben stuur me dan uiteraard even een PM!

Oh, en ik zie dat ik de foto's er wat vreemd bij had geplaatst (kleine versie lijkt te openen). Dus hierbij nogmaals ;)

attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php
 
Even gezocht, originele handleidingen gevonden! Uiteraard helemaal compleet en ook nog in prima staat ;-)

- Engelse & Nederlandse handleiding
- Quick Start
- Sound List
- Parameter List

Zie attachment..
 

Attachments

  • Fantom-Handleiding.jpg
    Fantom-Handleiding.jpg
    42,5 KB · Bekeken: 112
Back
Top