• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Soundcraft Ghost 24ch, uitmuntende staat

Ronc

Nieuwkomer
Lid sinds
20 Maart 2014
Berichten
24
Wegens aanschaf 32ch Ghost gaat mijn 24ch Soundcraft Ghost LE in de verkoop.

Deze mixer heb ik een 6 maanden geleden overgenomen van een kennis. Hij had er twee waarvan deze netjes afgedekt in de tweede studio stond welke zelden werd gebruikt. De mixer verkeerd dan ook in sublieme staat. Alles gaat boterzacht, geen kraakjes en ook het exterieur geen slijtageplekken, krassen, deuken, vlekken. Ik zal later nog wat detail foto's maken.

Dit weekend haal ik hem op van de monteur welke de Ghost heeft nagelopen en preventief onderhoud heeft uitgevoerd (met onderhoudsboekje incl foto's etc). De mixer is helemaal fris dus.

Met voeding, zonder meterbrug.

Richtprijs: 1500,-
 
Back
Top