Even een slecht staaltje DHL. Ik trek normaal niet zo snel aan de bel maar je moet kennelijk ook niet te lang wachten. Had vandaag vrij en probeerde te bellen met ze. Afgelopen dagen was de track 'n trace (en bijhorende info) ineens niet meer te bezoeken. Aangezien de zending zoek is (en retour gestuurd is) lukt het niet om iemand persoonlijk te spreken. Ook de chat is zo'n vriendelijke robot. Gelukkig check ik net nogmaals de linken van de verkoper (was iets via MP) en zie screenshot. Het schijnt dat het na lang wachten gelukt is om het return to sender te krijgen.
Ik snap dat het aan het begin van Covid wat druk was. En het zat niet echt mee aangezien de Cityhub ineens is opgehouden met bestaan. maar dan wordt het pakket niet even toebedeeld aan een ander DHL punt? Wat een logistieke chaos!!
Ter aanvulling. Pakket 21 oktober verstuurd.
Tekst is wel heel onduidelijk; dit hieronder is wat er staat:
Sorteren
Retour gestuurd naar de verzender
5 NOV. 13:09
Gescand voor versturen naar het sorteercentrum
5 NOV. 11:15
Geweigerd en retour naar het sorteercentrum
5 NOV. 11:15
Aangekomen op de CityHub in jouw regio
23 OKT. 07:15
Onjuist gesorteerd, vertraagd door opnieuw sorteren
23 OKT. 07:15
Aangekomen op de CityHub in jouw regio
23 OKT. 07:15
Klaar voor versturen naar het sorteercentrum
22 OKT. 18:09
Onderweg
Opnieuw gelabeld
22 OKT. 18:06
Bezorging verhinderd
22 OKT. 16:30
Onderweg met de bezorger
22 OKT. 10:49
Sorteren
Aangekomen op de CityHub in jouw regio
22 OKT. 09:18
Verwerkt in het landelijke sorteercentrum
22 OKT. 06:35
Verwerkt in het landelijke sorteercentrum
21 OKT. 22:28
Vertrek vanuit het sorteercentrum
21 OKT. 22:28
Klaar voor versturen naar het sorteercentrum
21 OKT. 17:42
Afgehaald bij DHL ServicePoint door de bezorger
21 OKT. 17:36
Afgehaald bij DHL ServicePoint door de bezorger
21 OKT. 16:00
Afgegeven bij DHL ServicePoint
21 OKT. 15:31
Aangemeld
Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door DHL
21 OKT. 15:16
Zendingsgegevens ontvangen bij DHL
21 OKT. 15:16